تاریخ انتشار: 1401/02/15 15:45
کد خبر: 22394

بوروسیا دورتموند به دیبالا پیشنهاد داد/ تکذیب توافق با اینتر

در حالی که باشگاه بوروسیا دورتموند به خرید ستاره آرژانتینی یوونتوس تمایل نشان داده است، مدیربرنامه‌های او خبر توافق با اینتر را رد کرده است.
بوروسیا دورتموند به دیبالا پیشنهاد داد/ تکذیب توافق با اینتر

نشریه کوریره دلواسپورت گزارش کرد که باشگاه بوروسیا دورتموند برای خرید پائولو دیبالا پیشنهادی به این بازیکن آرژانتینی داده است اما او ظاهراً عجله ای برای تصمیم‌گیری درباره مقصد بعدی‌ خود ندارد.

قرارداد دیبالا با یوونتوس پس از 7 سال حضور در تورین، در پایان فصل جاری منقضی و او بازیکن آزاد می‌شود. به این ترتیب پیوستنش به هر تیم دیگری تنها منوط به نظر شخصی خود او و میزان حقوقی بستگی دارد که به او پیشنهاد داده شود.

گفته می‌شود که باشگاه اینتر پیشتاز کورس خرید دیبالا است اگرچه مدیربرنامه‌های دیبالا روز گذشته (چهارشنبه) این موضوع را که موکلش با نراتزوری به توافق رسیده است را تکذیب کرد.

طبق ادعای کوریره دلواسپورت دورتموند به دیبالا حقوق 4.5 میلیون یورو پیشنهاد داده و برای او نقشی محوری در پروژه تاکتیکی تیم بعد از خروج قابل پیش‌بینی ارلینگ هالند را تضمین کرده است. با این حال دیبالا فعلاً از ارائه پاسخ خودداری کرده و ترجیح داده که روی بخش پایانی کارش با یوونتوس که شامل 4 بازی از جمله فینال جام حذفی می‌شود تمرکز کند.

دیبالا از سال 2015 که از پالرمو به یوونتوس پیوست تا کنون 289 بازی برای این تیم انجام داده و در آنها 114 گل هم به ثمر رسانده است. این مهاجم 28 ساله در فصل جاری 35 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده که شامل 14 گل و 6 پاس گل می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8bkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنزما در رئال ماندنی شد