تاریخ انتشار: 1401/02/21 23:02
کد خبر: 22108

ایتالیایی‌ها همچنان از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ ناامید نیستند!

یک سایت ایتالیایی از احتمال صعود آتزوری به جام جهانی قطر نوشت.
ایتالیایی‌ها همچنان از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ ناامید نیستند!

پس از شکایت فدراسیون فوتبال شیلی از فدراسیون اکوادور بابت استفاده از یک بازیکن غیر مجاز، رسانه ایتالیایی «Football Italia» نوشت که ممکن است تیم ملی این کشور به‌جای اکوادور در جام جهانی 2022 به میدان برود.

فدراسیون فوتبال شیلی به اتهام جعل اسناد بایرون کاستیو، از اکوادوری‌ها شکایت کردند و فدراسیون جهانی فوتبال، تحقیقات خود را درباره این موضوع آغاز کرده است.

سایت فوتبال ایتالیا این فرضیه را مطرح کرد که در در صورت حذف اکوادور، پرو بدون بازی در مرحله پلی‌آف مستقیماً راهی جام جهانی می‌شود و شیلی در پلی‌آف به مصاف استرالیا می‌رود. قرار گرفتن اکوادور در سید چهارم و جای داشتن پرو در سید سوم اما ممکن است قرعه‌کشی را نامعتبر کند. یک احتمال بسیار کم وجود دارد که فیفا، تیمی با بهترین رتبه در رده‌بندی جهانی را که نتوانسته به جام جهانی راه یابد، راهی این بازی‌ها کند که این تیم، ایتالیا خواهد بود.

پیش‌تر که زمزمه‌هایی مبنی بر حذف تیم ملی کشورمان از جام جهانی 2022 قطر به دلیل اتفاقات دیدار ایران-لبنان به گوش می‌رسید، رسانه‌های ایتالیا از جایگزینی شاگردان روبرتو مانچینی به‌جای ایران نوشتند. حذف احتمالی اکوادور نیز بار دیگر سایت‌های ایتالیایی را به صعود تیم ملی کشورشان به جام جهانی امیدوار کرده است.

تیم ملی اکوادور در گروه A جام جهانی 2022 با قطر، سنگال و هلند هم‌گروه است و در نخستین دیدار خود در این مسابقات، از ساعت 19:30 روز 30 آبان (به وقت ایران) مقابل تیم میزبان صف‌آرایی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ek5xa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



امیدواری ازبکستان؛ صعود به جام جهانی