تاریخ انتشار: 1401/02/30 19:08
کد خبر: 21728

گواردیولا: دلیلی ندارد برای یک بازی عادی عصبی باشیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان تیمش برای بازی با استون ویلا عصبی نیستند و تمرکز کاملی برای این بازی دارند.
گواردیولا: دلیلی ندارد برای یک بازی عادی عصبی باشیم

منچسترسیتی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان استون ویلا است. 
تساوی هفته گذشته این تیم برابر وستهام باعث شد که لیورپول به فاصله یک امتیازی این تیم در صدر جدول برسد و حالا هر نتیجه‌ای جز پیروزی در این بازی ممکن است دفاع سیتیزن‌ها از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر با خطر جدی مواجه کند. 
گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« من به بازیکنانم گفته‌ام که این فقط یک بازی فوتبال است. به این که چقدر خوشحال یا غمگین می‌شویم فکر نکنید، فقط روی کاری که باید برای پیروزی برابر استون ویلا انجام دهیم تمرکز کنید. این که یک قهرمانی بیشتر یا یک قهرمانی کمتر داشته باشیم مهم است اما این فقط یک بازی فوتبال عادی است.»
او با اشاره به برنامه بازی تیمش برابر استون ویلا اظهار داشت:« ما باید روی این که آیا آنها از اولی واتکینز یا دنی اینگس استفاده می‌کنند یا فقط واتکینز را به زمین می‌فرستند تمرکز کنیم. آیا داگلاس لوییز هافبک دفاعی در بین خط میانی سه یا چهار نفره است؟ آیا جان مک‌گین به سمت داخل بازی می‌کند یا بیرون؟ آیا آنها از فیلیپه کوتینیو و امیلیانو بوئندیا در کنار هم استفاده خواهند کرد؟ این چیزی است که ما باید برای پیروزی در این بازی روی آن تمرکز کنیم.»
این مربی اسپانیایی درباره احساسش نسبت به آخرین بزای فصل اضافه کرد:« من احساس می‌کنم که ما عملکردی بسیار عالی خواهیم داشت. ما در طول تاریخ این باشگاه خیلی در این جایگاه قرار نداشته‌ایم اما آیا باید عصبی یا مضطرب باشیم؟ به هیچ وجه. ما فقط سعی می‌کنم از این لحظه بیشترین لذت ممکن را ببریم.»
سرمربی سیتی با اشاره به شرایط بازیکنانش ادامه داد:« کنترل احساسات دشوار است. بازیکنانم انسان هستند و اگر استون ویلا گل بزند عصبی می‌شوند. شاید باید با این شرایط کنار آمد اما ما هم می‌توانیم به بهترین شکل واکنش نشان دهیم. در فوتبال هیچ چیز تا لحظه آخر تمام نشده است. نباید تسلیم شویم و به روندی که در یک ماه اخیر  داشتیم ادامه دهیم. برنامه ما فقط برای یک بازی فوتبال است، نه هیچ چیزی بیشتر. ما برای این بازی آماده شده‌ایم و برنامه ما تلاش برای پیروزی برابر استون ویلا است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399rao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه رسیدن تراکتورسازی به اولین قهرمانی؛ فقط پیروزی!