تاریخ انتشار: 1401/02/30 21:14
کد خبر: 21720

مانچینی: حق ما باخت به مقدونیه شمالی نبود

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید فوتبال این کشور از چهار سال قبل تغییری نکرده اما حق این تیم باخت به مقدونیه شمالی نبوده است.
مانچینی: حق ما باخت به مقدونیه شمالی نبود

 عدم صعود تیم ملی ایتالیا به جام جهانی 2022 قطر که دومین غیبت متوالی این تیم در رقابت‌های جام جهانی به حساب می‌آمد باعث شده که  بسیاری خواهان ایجاد تغییرات اساسی در فوتبال ایتالیا باشند.

یکی از جدی‌ترین مباحث مطرح شده در این مدت کمبود استعدادهای درخشان ایتالیایی در رقابت‌های لیگ این کشور بوده و این موضوعی است که در کشورهایی مانند فرانسه یا اسپانیا به چشم نمی‌آید.

مانچینی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا درباره شرایط سری A اظهار داشت:« اول از همه باید بگویم که فصل بسیار خوبی را سپری کردیم که رقابت برای کسب جام قهرمانی آن تا هفته آخر ادامه دارد. این شرایط در انتهای جدول و البته بین تیم‌هایی که به دنبال سهمیه اروپا هستند هم نیز صادق است.»

او درباره شرایط فوتبال این کشور در سال‌های اخیر گفت:« تغییرات زیادی در چهار سال اخیر رخ نداده و در واقع ما همیشه در تیم ملی همان شرایط را داشتیم. اولین نکته اطمینان بیشتر به مربیانی مثل پیولی و کاری است که میلان انجام داد. او دو سال پیش در آستانه جدایی بود اما حالا در آستانه قهرمانی لیگ است. بسیاری از مربیان هم اجازه بازی به بازیکنان جوان نمی‌دهند چون از اشتباه کردن می‌ترسند.»

مانچینی همچنین با اشاره به عدم صعود تیم ملی ایتالیا به جام جهانی گفت:« ما بدون شک شایسته حذف شدن و شکست برابر مقدونیه شمالی نبودیم اما باید این باخت را بپذیریم و بار دیگر از اول شروع کنیم. ما می‌دانیم که گزینه‌های زیادی نداریم اما باید روند درستی را از اینجا به بعد شروع کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woap6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم ملی ایتالیا:بعد از پنج ماه بد نبودیم