تاریخ انتشار: 1401/03/01 15:18
ادعای تله فوت
کد خبر: 21657

پاسخ منفی زیدان به امیر قطر؛ مربی PSG نمی شوم

تله فوت خبر از پاسخ منفی زین الدین زیدان به پیشنهاد جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پی اس جی داد.
پاسخ منفی زیدان به امیر قطر؛ مربی PSG نمی شوم

مائوریسو پوچتینو علی رغم کسب قهرمانی لیگ فرانسه با پی اس جی، شانس زیادی برای ادامه کار در این باشگاه ندارد.  به خصوص دو ناکامی متوالی در لیگ قهرمانان، صبر مدیران پی اس جی را لبریز کرده و به دنبال جانشین برای سرمربی آرژانتینی هستند.

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، پی اس جی قصد داشت تا در ژانویه 2022 با پوچتینو قطع همکاری کند ولی پاسخ منفی فوری زیدان مانع شد. زیزو حاضر نشد جانشین پوچتینو شود و باشگاه پاریسی ترجیح داد تا پایان فصل صبر کند.

طبق ادعای تله فوت، زیدان یک بار دیگر به پی اس جی پاسخ منفی داده و در تماس با امیر قطر گفته است که تمایلی برای هدایت باشگاه پاریسی ندارد. او ترجیح می دهد جانشین دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه شود؛ ضمن اینکه علاقه شدید او به مارسی، رقیب مستقیم پی اس جی، یکی دیگر از دلایل پاسخ منفی زیزو بوده است.

01684094

رادیو مونته کارلو اما ادعایی دیگر مطرح کرده مبنی بر اینکه امیر قطر اخیرا با زیدان تماس گرفته و به وی اطلاع داده است که گزینه شماره یک پی اس جی برای فصل بعد است و زیزو بر خلاف ژانویه، این بار بلافاصله پاسخ رد نداده و در خواست زمانی بیشتر برای تصمیم گیری داشته است. این منبع گزارش داده است که رسیدن به توافق همچنان دور است ولی زیزو هنوز پاسخ منفی نداده و منتظر مشخص شدن وضعیت دشان و تیم ملی فرانسه است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdx7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لئوناردو: هیچ تماسی برای حضور زیدان در PSG نداشتیم