تاریخ انتشار: 1401/03/01 21:15
کد خبر: 21637

قهرمانی دراماتیک و میلی‌متری منچسترسیتی در لیگ برتر

منچسترسیتی با بردی دراماتیک قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

قهرمانی دراماتیک و میلی‌متری منچسترسیتی در لیگ برتر

هفته پایانی لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۱۰ دیدار به صورت همزمان به پایان رسید.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته منچسترسیتی در خلنه برابر استون ویلا به میدان رفت. شاگردان استیون جرارد فوتبال خوبی برابر صدرنشین ایفا کردند و متی کش در دقیقه ۳۷ گل اول بازی را وارد دروازه سیتی کرد تا نیمه نخست این دیدار با شکست صدرنشین همراه شود.

در نیمه دوم فیلیپ کوتینو در دقیقه ۶۹ گل دوم را نیز به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در سکوت شود. در ادامه سیتی توانست بازگشت فوق العاده ای داشته باشد. ایلکای گوندوغان که فصل آخر حضور خود را در سیتی سپری می کند توانست قهرمان این دیدار لقب گیرد و در دقیقه ۷۶ گلزنی کند. در ادامه نوبت به رودری رسید تا دو دقیقه بعد گل دوم را نیز به ثمر برساند. در ادامه بار دیگر گوندوغان توانست گل سوم را به ثمر برساند تا چند دقیقه طوفانی سیتی در این نیمه باعث شود تیم گواردیولا ۳ بر ۲ برنده شود و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

در دیدار همزمان نیز لیورپول ابتدا از حریف خود گل خورد و سادیو مانه در نیمه نخست گل تساوی را به ثمر رساند. با ورود محمد صلاح، این بازیکن مصری در اواخر بازی گل دوم را نیز به ثمر رساند و سپس اندرو روبرتسون گل سوم را نیز ثبت کرد تا این دیدار ۳ بر ۱ به سود لیورپول خاتمه یابد ولی این برد سودی برای تیم یورگن کلوپ نداشت و لیورپول در نهایت دوم شد.

به این ترتیب منچسترسیتی با ۹۳ امتیاز بالاتر از لیورپول ۹۲ امتیازی در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8yyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروع تلخ منچستریونایتد در سال ۲۰۲۲ با قبول یک شکست خانگی