تاریخ انتشار: 1401/03/03 20:19
ممفیس دیپای:
کد خبر: 21538

فصل اولم در بارسلونا چندان خوب نبود

ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا امیدوار است فصل بعد شرایط برای این تیم خوب پیش برود.
فصل اولم در بارسلونا چندان خوب نبود

ممفیس دیپای، بازیکن مورد علاقه رونالد کومان در تابستان سال گذشته از لیون جدا شده و به‌عنوان بازیکن آزاد بالاخره لباس بارسلونا را به تن کرد. این ستاره هلندی شروع خوبی در ترکیب کاتالان‌ها داشته و در روزهای ابتدایی جدایی لیونل مسی، تبدیل به مهم‌ترین عنصر خط حمله بارسلونا شد. اما با جدایی رونالد کومان و حضور ژاوی روی نیمکت، رفته رفته نقش ممفیس دیپای کمرنگ‌تر شده و او در بسیاری از مسابقات روی نیمکت دیده شد.

علی‌رغم برخی اخباری در مورد احتمال جدایی ممفیس دیپای از بارسلونا، به نظر او فصل بعد نیز در ترکیب این تیم حضور پیدا خواهد کرد. حالا ممفیس دیپای اعتراف کرد فصل اول برای خودش نیز چندان رضایت بخش نبوده و بازیکنان بارسلونا به دنبال تغییر شرایط در فصل بعد هستند.

ممفیس دیپای گفت: "فصل اول حضورم در رختکن بارسلونا آنطور که خودم تصور می‌کردم برایم پیش نرفت. اما ما در ادامه باید به تلاش بیشتر و طی کردن روند پیشرفت ادامه دهیم تا به اهداف خود در سال آینده دست یابیم. حالا من می‌خواهم از همه هواداران بارسلونا برای حمایت ۱۰۰ درصدی و با تمام وجود در طول فصل جاری تشکر کنم. نتایج بارسلونا در این فصل برای همه ما ناامید کننده بوده است، اما با این وجود هم شما هواداران پشت سر ما مانده و از این تیم حمایت کردید. این رفتار اعتماد‌به‌نفس بازیکنان بارسلونا را برای فصل آینده افزایش خواهد داد، زنده‌ باد بارسا."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9nwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دیپای: امیدوارم کومان سرمربی بارسلونا بماند