تاریخ انتشار: 1401/03/08 17:44
کد خبر: 21331

رسمی؛ رالف رانگنیک از منچستریونایتد جدا شد

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد رالف رانگنیک از این تیم جدا شده و سمتی به‌عنوان مشاور نیز در فصول بعد نخواهد داشت.
رسمی؛ رالف رانگنیک از منچستریونایتد جدا شد

 رالف رانگنیک در ابتدای ماه دسامبر و بعد از قطع همکاری منچستریونایتد با اوله گونار سولسشر، هدایت تیم را برعهده گرفت و شیاطین سرخ را در ادامه این فصل دشوار و چالش برانگیز رهبری کرد. ابتدا قرار بود او از ابتدای فصل بعد در نقش مشاور در این باشگاه فعالیت کرده و بر کار اریک تن هاخ نظارت داشته باشد، اما حالا این برنامه منتفی شده است. اما این سرمربی آلمانی چندی قبل به‌عنوان سرمربی تیم ملی اتریش برگزیده شد. با توجه به اینکه رالف رانگنیک قصد دارد تنها روی کار خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی اتریش تمرکز کند، حضور او در باشگاه منچستریونایتد به‌عنوان مشاور نیز منتفی شد.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است: "قصد داریم از رالف رانگنیک به‌خاطر تلاش‌هایش به‌عنوان سرمربی موقت در 6 ماه گذشته تشکر کنیم. با توافقی دوجانبه، رالف اکنون تنها بر پست جدید خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی اتریش تمرکز خواهد کرد و بنابراین نقشی به‌عنوان مشاوره در اولدترافورد نخواهد داشت. علاقه‌مندیم برای رالف رانگنیک در فصل بعدی دوران حرفه‌اش آرزوی موفقیت کنیم."

تیم ملی اتریش در اولین گام تحت هدایت رالف رانگنیک برای بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا آماده خواهد شد. آنها در گروه A1 با کرواسی، دانمارک و فرانسه همگروه هستند و اولین ماموریت این سرمربی باتجربه بسیار دشوار است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxleq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رانگنیک: یونایتد بازیکنی مثل هالند می‌خواهد