تاریخ انتشار: 1401/03/13 11:32
اوج دشمنی؛
کد خبر: 21116

بلایی که رئال مادرید و PSG سر یکدیگر می‌آورند!

درگیری و دشمنی بین دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به اوج خود رسیده است.
بلایی که رئال مادرید و PSG سر یکدیگر می‌آورند!

 باشگاه پاری سن ژرمن دیروز گزینه خرید نونو مندز را فعال کرد و این بازیکن پرتغالی تا سال 2026 با این باشگاه قرارداد بست. اما نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد اخیرا رئال مادرید نیز برای جذب این بازیکن 19 ساله وارد رقابت شده بود و با مدیران باشگاه اسپورتینگ در خصوص جذب نونو مندز مذاکره کرده است. اما در حقیقت به نظر می رسد رئال مادرید تمایلی به خرید مندز نداشته و تنها هدفش این بوده که پاری سن ژرمن را تحت فشار قرار دهد تا مبلغ مورد نظر اسپورتینگ را پرداخت کند.

در واقع پاری‌سن‌ژرمن سعی کرده بود در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2021، این مدافع چپ جوان را با رقمی پایین تر جذب کند اما در ادامه رئال مادرید نیز برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرد و در نهایت پاری سن ژرمن که معمولا در چنین شرایطی پا پس نمی کشد، بند آزادسازی 40 میلیون یورویی خرید نونو مندز به اسپورتینگ را پرداخت کرد و بدون هیچ حرف و حدیثی این بازیکن را به خدمت گرفت.

14e0rwqh

 به نظر می رسد حالا پاری سن ژرمن به دنبال جبران این وضعیت در جریان خرید اورلین شوآمنی است. هافبک فرانسوی موناکو با پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید مواجه شده، اما پاری سن ژرمن نمی خواهد از تلاش برای انتقال این بازیکن دست بکشد و رقم پیشنهادی خود را تا 100 میلیون یورو بالا برده است. به هر حال به نظر می رسد رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن بعد از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه فرانسوی بدتر از گذشته شده و آنها در هر شرایطی تلاش می کنند تا اوضاع را برای دیگری دشوار سازند.

dtbep1dc

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5avl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بکام: بازی رئال و پاری سن ژرمن رویای هر تماشاگری است

آخرین خبرها در مورد پیوستن امباپه به رئال مادرید
تاخیر در امضای قرارداد تا ماه مارس