تاریخ انتشار: 1401/03/13 23:56
ادعای فابریتزیو رومانو
کد خبر: 21087

با رد پیشنهاد تمدید رم؛ مخیتاریان در یک‌قدمی اینتر

هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی رم به‌صورت آزاد به باشگاه اینتر ملحق خواهد شد.
با رد پیشنهاد تمدید رم؛ مخیتاریان در یک‌قدمی اینتر

 به نظر می‌رسد اولین خرید نراتزوری در فصل تابستان قطعی شده و هنریک مخیتاریان از ابتدای فصل بعد لباس این تیم را به تن خواهد کرد. علی‌رغم اخبار روزهای اخیر مبنی بر موافقت این ستاره ارمنستانی با انتقال به اینتر، مدیران باشگاه رم امید داشتند که همچنان بتوانند این بازیکن را متقاعد به ماندن در رختکن این تیم کنند. اما سه روز پیش کوریره دلواسپورت مدعی شد حالا جالوروسی پذیرفته که هنریک میخیتاریان از این باشگاه جدا شود و آنها پیشنهاد یک هفته پیش خود برای حفظ این بازیکن را افزایش نخواهند داد.

همچنین هنریک مخیتاریان پس از پیروزی رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا مقابل فاینورد و اولین قهرمانی برون مرزی باشگاه، با هم‌تیمی‌های خود در رختکن جالوروسی خداحافظی کرده است.

0po0wfat

طبق ادعای ساعاتی پیش فابریتزیو رومانو، هنریک مخیتاریان به شکل قطعی تصمیم گرفته پیشنهاد تمدید قرارداد رم را رد کند. از آنجا که او قصد داشت در لیگ قهرمانان بازی کند به پیشنهاد اینتر پاسخ مثبت داد و به‌زودی در تست‌های پزشکی نراتزوری شرکت خواهد کرد. این بازیکن 33 ساله قرار است قراردادی 2 ساله با اینتر امضا کند و گفته می‌شود در این تیم حدود 4.2 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oa9jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویدیو گل سوم اینتر به کالیاری توسط مارتینز