تاریخ انتشار: 1401/03/15 15:38
کد خبر: 21028

ستاره موناکو در یکقدمی رئال مادرید / ستاره فرانسوی واکنش نشان داد

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی موناکو، یک بار دیگر به شایعاتی که درباره آینده‌اش مطرح می‌شود واکنش نشان داد.
ستاره موناکو در یکقدمی رئال مادرید / ستاره فرانسوی واکنش نشان داد

مدیران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند که روند جذب شوامنی را در روزهای پیش رو سرعت بخشیده و کار انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو را نهایی کنند. مدیران این باشگاه اسپانیایی مذکراتی را با مدیران موناکو آغاز کردند و به نظر می‌رسد که توافق نهایی در آینده نزدیک به دست بیاید تا این بازیکن از فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود.

بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی شرایط این بازیکن را مدنظر داشته و حتی برای جذب او اقدام کردند اما حالا به نظر می‌رسد که همگی از این که بتوانند با رئال مادرید برای جذب این بازیکن رقابت کنند ناامید هستند.

همچنین شوامنی در مصاحبه‌ اخیری که انجام داد درباره علاقه رئال مادرید و لیورپول به خود این گونه اظهار نظر کرد: "من هر دو تیم را دوست دارم. من می‌توانم بازی‌های اسپانیا و انگلیس را تماشا کنم. بازی در اسپانیا با انگلیس متفاوت است اما در نهایت مسئله مهم برای من هماهنگی است."

در همین راستا ستاره فرانسوی که اکنون در اردوی تیم ملی کشورش به سر می برد واکنش جدیدی به شایعات زیادی که درباره آینده اش مطرح می‌شود نشان داده و می گوید: "من از این موضوع ناراحت نیستم، زیرا این موقعیتی است که همیشه دوست داشتم در آن باشم. زمانی که من مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار دارم، به این معنی است که عملکرد درست و خوبی دارم. من هنوز در مورد آینده ام تصمیم نگرفته‌ام."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399xx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین امباپه؛ خرید بزرگ رئال مادرید قطعی شد
ستاره‌ای جوان از فرانسه؛