تاریخ انتشار: 1401/03/16 22:42
کد خبر: 20978

شکست برابر رئال مادرید دردناک‌ترین لحظه بود

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن حذف از لیگ قهرمانان را دردناک ترین لحظه فصل توصیف کرد.
شکست برابر رئال مادرید دردناک‌ترین لحظه بود

در شرایطی که به نظر می رسید پاری سن ژرمن فاصله ای تا حذف رئال مادرید ندارد، شب تاریخی کریم بنزما آغاز شده و این ستاره فرانسوی با هت تریک خود باعث صعود تیمش به دور بعد و در نهایت کسب عنوان قهرمانی شد. حالا آنخل دی ماریا که از پاری سن ژرمن جدا شده، در مورد این شکست و البته پایان داستان خود در پاری سن ژرمن صحبت کرده است.

آنخل دی ماریا گفت: "بازیکنان دیگری نیز قطعا در این فصل تابستان از پاری سن ژرمن جدا خواهند شد. البته پروسه جدایی من ساده‌ترین موضوع بود، زیرا مدیران باشگاه تمایلی نشان ندادند که قراردادم را تمدید کنند. من در یک شب فراموش نشدنی از پاری سن ژرمن جدا شدم و چنین مراسمی برای یک بازیکن آرژانتینی در یک کشور دیگر معمولا رخ نمی دهد.

محبت هواداران پاری سن ژرمن مهم ترین مسئله است. البته من فکر می کنم پاری سن ژرمن قصد دارد سرمربی خود را نیز عوض کند و تغییرات بسیار بزرگی در این باشگاه رخ خواهد داد و مسی این موضوع را درک می کند و فکر می کنم این اتفاق بدون شک به او کمک خواهد کرد.

دردناک ترین لحظه فصل؟ بی تردید حذف لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید. این شکست نه فقط برای لیونل مسی، بلکه برای همه بازیکنان سخت بود. ما تیم فوق العاده ای داشته و می توانستیم به همه عناوین برسیم. اما حذف از لیگ قهرمانان به باشگاه پاری سن ژرمن خیلی آسیب زد. البته این اتفاقات در نهایت به لیونل مسی کمک می کند تا شرایط بهتری را برای فصل آینده رقم بزند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byw9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سابق رئال مادرید به اتلتیکو خواهد پیوست