تاریخ انتشار: 1401/03/16 22:45
مارتین واسکز:
کد خبر: 20977

امباپه تاوان این تصمیم را خواهد داد

مارتین واسکز، ستاره سابق رئال مادرید می گوید کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن از رد کردن پیشنهاد این تیم پشیمان خواهد شد.
امباپه تاوان این تصمیم را خواهد داد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن فاصله ای تا انتقال به رئال مادرید نداشت و به نظر می رسید تمامی توافقات برای انجام این انتقال نهایی شده باشد، اما در نهایت او تصمیم به تمدید قرارداد و ماندن در فرانسه گرفت. حالا مارتین واسکز، مدافع سابق و پرافتخار رئال مادرید مدعی شد کیلیان امباپه در آینده تبعات این تصمیم را پرداخت خواهد کرد

مارتین واسکز گفت: "رئال مادرید همیشه موظف به کسب پیروزی و پیروزی است. اما وقتی دو عنوان مهم را در یک فصل به دست می آورید، دیگر نمی توانید چیزی بیشتر از این برای خود بخواهید. همچنین نباید فراموش کرد رئال مادرید در ابتدای فصل مدعی اصلی کسب عناوین قهرمانی نبود. موفقیت این فصل حاصل تلاش بازیکنان تیم، کارکنان باشگاه و کادر مربیگری رئال مادرید بوده است. آنها در یک مسیر حرکت کرده و واقعا متحد بوده اند و این ویژگی در نهایت باعث می شود شما به موفقیت دست یابید.

عدم انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید؟ بدون اینکه اطلاعات دقیقی داشته باشد، نمی توان از بیرون به این ماجرا نگاه کرد و تجزیه و تحلیل درست این اتفاق آن است. به نظر می رسید همه چیز انجام شده باشد، اما در نهایت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید محقق نشد. صرف نظر از اینکه کدام بازیکنان هستید و چقدر اهمیت دارید، دادن پاسخ منفی به رئال مادرید هزینه دارد و امباپه در آینده عوارض این تصمیم را خواهد داد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayr8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ام‌باپه به رکورد زلاتان رسید

آخرین خبرها در مورد پیوستن امباپه به رئال مادرید
تاخیر در امضای قرارداد تا ماه مارس