تاریخ انتشار: 1401/03/26 12:03
کد خبر: 20595

نامه احساسی خداحافظی از بارسلونا؛ وقف باشگاه بودم

دنی آلوس، مدافع برزیلی و 39 ساله نامه خداحافظی احساسی خود با هواداران بارسلونا را منتشر کرده است.
نامه احساسی خداحافظی از بارسلونا؛ وقف باشگاه بودم

بعد از شش سال دوری، دنی آلوس در ماه دسامبر دوباره به بارسلونا بازگشت تا به ژاوی برای بازسازی این تیم کمک کند. اما باشگاه بارسلونا تمایلی به تمدید قرارداد با این مدافع باتجربه نداشت و حالا دنی آلوس با نامه ای به سبک خودش، برای آخرین بار با هواداران و باشگاه بارسلونا وداع کرده است.

دنی آلوس در نامه خود نوشت: "اکنون زمان خداحافظی فرا رسیده است. بیش از هشت سال از عمرم وقف این باشگاه، آن رنگ ها و آن خانه شد... اما مانند همه چیز در زندگی، سال ها می گذرد، مسیرها از هم جدا می شوند و داستان ها برای مدتی در جاهای مختلف نوشته می شود. و آنها سعی کردند از شر من خلاص شوند اما نتوانستند، زیرا شما نمی توانید تصور کنید من چقدر مقاوم و سرسخت هستم.

سالهای زیادی از فوتبال و زندگی گذشت و مثل همیشه از افرادی که به آنها احترام می گذارند بسیار سپاسگزارم، آنها بودند که تصمیم گرفتند این فرصت را به من بدهند تا برای خداحافظی به اینجا برگردم. اما بدون اینکه ابتدا از همه کسانی که پشت سر باشگاه هستند تشکر کنم، این خداحافظی معنایی ندارد. ممون از همه افرادی که همه چیز را برای ما فوق العاده کرده اند، از همه شما متشکرم.

 

 دنی آلوس

 

همچنین می‌خواهم از همه اعضای کادر فنی به خاطر فرصتی که به من دادند تا به این باشگاه برگردم و بتوانم دوباره این پیراهن فوق‌العاده را بپوشم، تشکر کنم، نمی‌دانید چقدر خوشحالم... امیدوارم دلتنگ دیوانگی و شادی همیشگی ام نشوید.

 

امیدوارم آنهایی که ماندند تاریخ آن باشگاه زیبا را تغییر دهند و از صمیم قلب چنین آرزویی را دارم. 23 عنوان قهرمانی کسب کردم، دو بار سه گانه، و یک بار شش گانه، پس یک کتاب طلایی عالی نوشته شد. باشد که دنیا هرگز فراموش نکند؛ یک شیر، حتی اگر 39 سالش باشد، هنوز یک شیر دیوانه و خوب است."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9zyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع بارسلونا دو جلسه محروم شد