تاریخ انتشار: 1401/03/28 19:18
کد خبر: 20494

احتمال ماندن دمبله در بارسلونا قوت گرفت؛ آبی‌اناری‌ها پولدار شدند

تصمیم اخیر باشگاه بارسلونا برای فروش حق درصدی از حق پخش تلویزیونی و لایسنس استفاده از برند باشگاه می‌تواند بودجه لازم برای تمدید قرارداد عثمان دمبله را فراهم کند.
احتمال ماندن دمبله در بارسلونا قوت گرفت؛ آبی‌اناری‌ها پولدار شدند

بارسلونا اخیرا از تمدید قرارداد عثمان دمبله، ناامید شده بود ولی صحبتهای اخیر او مبنی بر اینکه در بارسا راحت است و قصد جدایی ندارد امیدهای باشگاه کاتالان را به شدت افزایش داد. تنها مشکلی که بارسا در حال حاضر با آن روبرو است در اختیار نداشتن بودجه کافی برای حفظ دمبله است. این مشکل هم به لطف ابتکارهای اخیر بارسا حل شده به نظر می‌رسد.

البته تا این لحظه هنوز اتفاق خاصی در پرونده دمبله نیفتاده هر چند امیدواری‌ها به شدت افزایش یافته است. مدیران نوکمپ حالا منابع مالی لازم را در اختیار دارند و می‌توانند برای جلب رضایت ستاره فرانسوی با دست پر وارد مذاکره شوند. چرا که اخیرا مجمع عمومی باشگاه به مدیریت اجازه داد 49.9درصد از لایسنس استفاده از برند بارسا و 25درصد از حق پخش تلویزیونی را به فروش برساند.

منابع مالی‌ای که حالا در اختیار بارسا قرار گرفته بدون شک برای تقویت هر چه بیشتر تیم در تابستان استفاده خواهد شد. لازم به یادآوری است که قرارداد دمبله با بارسا در روز 30 ژوئن به پایان می‌رسد و باشگاه برای حفظ او کمتر از دو هفته زمان دارد.

عثمان دمبله در سال 2017 متعاقب جدایی نیمار به بارسا پیوست و کاتالانها انتظار داشتند او بتواند به جانشین مناسبی برای ستاره برزیلی تبدیل شود. ژاوی، سرمربی جدید بارسا، به مدیریت اظهار داشته که دمبله در برنامه‌های او نقش مهمی دارد. بعد از آن بود که مدیریت باشگاه به صورت جدی‌تری تلاش برای راضی کردن ستاره فرانسوی را آغاز کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8nde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چراغ سبز دمبله برای تمدید با آبی اناری ها