تاریخ انتشار: 1401/03/30 22:51
کد خبر: 20398

اتفاق بد برای رونالدو/ تصادف خودروی بوگاتی گرانقیمت کریس

ماشین لوکس و گرانقیمت کریستیانو رونالدو دچار یک سانحه رانندگی شد.
اتفاق بد برای رونالدو/ تصادف خودروی بوگاتی گرانقیمت کریس

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد با خبر بدی مواجه شد. خودروی بوگاتی ویرون مدل گرند اسپورت ویتسه که یکی از گرانترین خودروهای این ستاره است، صبح دوشنبه با یک سانحه رانندگی مواجه شد.

رونالدو برای تعطیلات به شهر مایورکا در اسپانیا سفر کرده است که ماشین او با دیوار یکی از خانه‌های گردشگری در منطقه «داساکوما» در مقابل یک خانه برخورد کرده است. در حال حاضر دلیل این سانحه رانندگی مشخص نیست. البته رونالدو درون ماشین نبوده و یکی از کارمندان او راننده ماشین بوده که مقصر تصادف نیز همین شخص بوده است.

تصادف خودروی ۲ میلیون یورویی رونالدو صبح دوشنبه ساعت ۱۱ به وقت محلی در نزدیکی بیمارستان خوان مارچ رخ داده است. شاهدان و ماموران پلیس می‌گویند که راننده کنترل ماشین را از دست داده است و به درب خروجی یک خانه و شیر آتش نشانی درون عمارت برخورد کرده است. خوشبختانه افراد درون ماشین آسیبی ندیده‌اند. راننده این ماشین برای پرداخت خسارت با زیان دیدگان به توافق رسیده است.

کریستیانو رونالدو در یک عمارت شیک در منطقه مایورکا این روزها به همراه جورجینا رودریگس، فرزندانش و دوستانش اوقاتش را سپری می‌کند. این عمارت شیک شامل چندین سالن بدنسازی، جکوزی، استخر و زمین ورزش‌های مختلف است.

 

اتفاق بد برای رونالدو/ تصادف خودروی بوگاتی گرانقیمت کریس

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qwae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پس‌لرزه‌های رفتار زشت رونالدو ادامه دارد/ حمله مادر یک پسربچه به رونالدو؛ انگار ما به او بدهکار هستیم!