تاریخ انتشار: 1401/04/07 17:52
کد خبر: 20058

انتقال رسمی ستاره سیتی به آرسنال

مهاجم برزیلی منچسترسیتی امروز در تست‌های پزشکی آرسنال شرکت کرده است.
انتقال رسمی ستاره سیتی به آرسنال

دوران پنج ساله گابریل ژسوس در ترکیب منچسترسیتی رو به پایان است و این ستاره جوان از ابتدای فصل بعد در لندن و باشگاه آرسنال توپ خواهد زد. دو باشگاه بر سر مبلغ 45 میلیون پوند برای انتقال ستاره ملی‌پوش و برزیلی به توافق رسیده‌اند و البته توافق شخصی بین مدیر برنامه این بازیکن و آرسنال نیز حاصل شده است. بدین‌ترتیب گابریل ژسوس امروز برای تست‌های پزشکی راهی لندن شده و احتمالا این انتقال تا ساعاتی دیگر به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. 

گابریل ژسوس که از سال 2017 برای سیتی بازی می‌کند، از پالمیراس راهی این تیم شد و البته هرگز نتوانست رضایت هواداران این تیم را جلب کند. حالا تیم پپ گواردیولا دو مهاجم جوان به نام‌های ارلینگ هالند و جولیان آلوارز در اختیار دارد و بدین‌ترتیب نام گابریل ژسوس از فهرست این تیم خارج خواهد شد.

انتقال رسمی ستاره سیتی به آرسنال

منچسترسیتی در سال‌های اخیر و علی‌رغم قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر، در فتح لیگ قهرمانان ناکام مانده و حالا با این خط حمله قدرتمند، به دنبال شکستن این طلسم در فصل آینده است. آرسنال نیز در ماه‌های اخیر ستاره‌های باتجربه‌ای مانند پیر آمریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت را از دست داده و به نظر می رسد گابریل ژسوس امید اول گلزنی میکل آرتتا برای فصل بعد لقب خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5l9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گواردیولا: امیدوارم بازیکنانم خودشان را باور کنند