تاریخ انتشار: 1401/04/17 09:44
دی‌لیخت در راه آلمان؛
کد خبر: 19663

جدایی ستاره از بانوی پیر قطعی شد/ انصراف چلسی و انتقال بزرگ به بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در آستانه جذب ماتیس دی لیخت، مدافع 22 ساله و هلندی بیانکونری قرار گرفته است.
جدایی ستاره از بانوی پیر قطعی شد/ انصراف چلسی و انتقال بزرگ به بایرن مونیخ

جدایی ماتیس دی لیخت از یوونتوس قطعی شده و این بازیکن تمایلی به ماندن در لیگ ایتالیا ندارد. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد حالا بایرن مونیخ تنها تیمی است که به دنبال دی لیخت بوده و این باشگاه باواریایی ها در حال بررسی شرایط ارائه پیشنهاد 90 میلیون یورویی هستند تا خواسته یوونتوس را برآورده کنند. تماس های جدید بین بایرن و یوونتوس برای دی لیخت برقرار شده و پیشنهاد فعلی بایرن مونیخ رقم 75 میلیون یورو به علاوه 10 تا 15 میلیون یورو پاداش است.

ممکن است این پیشنهاد رسمی در طی چند ساعت آینده رسما ارسال شود و با توجه به اینکه خود ماتیس دی لیخت فقط خواهان انتقال به مونیخ شده، احتمال این توافق به شدت افزایش یافته است. مذاکرات غیررسمی برای این انتقال در فضایی خوب و دوستانه آغاز شده و حسن صالح حمیدزیچ دیدار مثبتی با سران یوونتوس داشته است. نکته امیدوارکننده برای باشگاه آلمانی این است که باشگاه چلسی دیگر از کورس برای جذب ماتیس دی لیخت خارج شده و این مدافع هلندی به صراحت اعلام کرد که فقط خواهان انتقال به بایرن مونیخ است.

حسن صالح حمیدزیچ سابقه بازی کردن در یوونتوس را در کارنامه داشته و رابطه خوبی با سران این باشگاه دارد. با توجه به عدم تمایل ماتیس دی لیخت به تمدید قرارداد با یوونتوس، این باشگاه چاره ای جز فروش مدافع هلندی خود ندارد و به نظر رقم مدنظر آنها نیز توسط بایرن مونیخ پرداخت خواهد شد. بدین ترتیب بعد از توافق با سادیو مانه، جذب ماتیس دی لیخت دومین خرید بزرگ بایرن مونیخ در پنجره تابستانی امسال خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oayql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یکی مثل رونالدو را در ترکیب کم داریم
ماتیس دی لیخت؛