تاریخ انتشار: 1401/04/21 07:41
کد خبر: 19493

جانشین کی‌روش چه کسی است؟

فدراسیون فوتبال مصر روی ویتوریا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا این مربی پرتغالی جایگزین کارلوس کی‌روش شود.

جانشین کی‌روش چه کسی است؟

و به نقل از العین، سرانجام فدراسیون فوتبال مصر جایگزین کارلوس کی‌روش را انتخاب کرد.روی ویتوریا با قراردادی طولانی مدت به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال مصر انتخاب شد تا رسما جانشین کارلوس کی‌روش در این تیم شود.

فدراسیون فوتبال مصر در بیانیه ای اعلام کرد که با ویتوریا قراردادی 4 ساله امضا کرده است و این مربی پرتغالی تا سال 2026 هدایت مصر را برعهده خواهد گرفت.

این مربی باتجربه هم در واکنش به انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال مصر در پیامی کوتاه گفت: سلام بر شما. من روی ویتوریا هستم و با قراردادی 4 ساله به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال مصر انتخاب شدم.

این دومین تجربه مربی52 ساله پرتغالی در تیم های عربی است. او پیش از این هم هدایت النصر عربستان را برعهده داشته است. ویتوریا سومین مربی مصر در سال 2022 است. او قبل از هدایت مصر در اسپارتاک مسکو بود که ماه قبل قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد.

روی ویتوریا جایگزین کاروس کی‌روش در نیمکت مصر شد. کی‌روش باوجود آنکه با مصر نایب قهرمانی در جام ملت های آفریقا را به دست آورد اما به خاطر ناکامی در رساندن تیم به جام جهانی از کار برکنار شد. او با فدراسیون فوتبال مصر به خاطر دریافت مطالبات به مشکل خورده است و جنگ لفظی شدیدی با سران فدراسیون فوتبال این کشور دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqp5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش: تمام تجربه خود را برای رسیدن به جام جهانی در اختیار مصر قرار می‌دهم