تاریخ انتشار: 1401/04/26 12:40
کد خبر: 19231

خداحافظی خاض مولر با لواندوفسکی (عکس)

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، با انتشار پستی از روبرت لواندوفسکی خداحافظی کرد.
خداحافظی خاض مولر با لواندوفسکی (عکس)

لواندوفسکی پس از پایان فصل گذشته به صراحت اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در بایرن ندارد و در نهایت به این هدف رسید.

تلاش‌های مدیران بارسلونا برای جذب این بازیکن بالاخره نتیجه داد و این ستاره لهستانی رسما به این باشگاه ملحق شد تا از فصل آینده تحت هدایت ژاوی هرناندز به میدان برود.

مولر، در طول سال‌های حضور او در بایرن مونیخ همیشه زوج خوبی برای این بازیکن به حساب می‌آمد و این دو نفر موفقیت‌های بسیاری را در کنار هم کسب کردند.

همین موضوع باعث شد که این ستاره آلمانی بایرن با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش از لواندوفسکی خداحافظی کند. او با انتشار تصاویری از خودش در کنار لوا در این پست نوشت:« بهترین آرزوها را برای آینده تو دارم! هشت سال خاص، گل‌ها و جام‌ها و فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کردیم اما همیشه احترام به روحیه پیروزی بین ما بود!!»

w5sjw54d

نکته جالب پست خداحافظی مولر از لوا این بود که او در یکی از تصاویر منتشر شده در اینستاگرامش، سر خودش و این هم تیمی سابقش را روی بدن مایکل جوردن و اسکاتی پیپن فتوشاپ کرده بود تا حس شوخ طبعی همیشگی خودش را حتی هنگام این خداحافظی احساسی نیز تصویر کند.

mdsrrjjp

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxvvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز بایرن مونیخ برای دو ستاره تأثیرگذارش