تاریخ انتشار: 1401/04/29 01:33
بازگشت درخشان مدافع ایرانی به ترکیب دینامو؛
کد خبر: 19098

سانتر تماشایی محرمی در پلی‌آف لیگ قهرمانان

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب یک پاس گل زیبا در جریان بازی برابر اسکوپیه مقدونیه داد.
سانتر تماشایی محرمی در پلی‌آف لیگ قهرمانان

 در یکی از مسابقات دور رفت مرحله دوم پلی‌آف فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، تیم دینامو زاگرب کرواسی در حالی که برخلاف دیدار اخیرش در لیگ کرواسی صادق محرمی را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم ماکسیمیر به مصاف اسکوپیه مقدونیه رفت.

یاران محرمی که پس از کسب عنوان قهرمانی در سوپر کاپ فوتبال کرواسی، در دیدار اخیرشان در هفته اول لیگ یک این کشور نیز به برتری مقابل لوکوموتیو زاگرب رسیده بودند، در مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به تساوی برابر اسکوپیه مقدونیه رضایت دادند و نتوانستند با برد به استقبال بازی برگشت بروند.

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب چهره ویژه تیمش در این مسابقه بود و نخستین موقعیت جدی بازی را در دقیقه ۲ با یک ارسال خطرناک به وجود آورد که مهاجم این تیم نتوانست دروازه اسکوپیه را باز کند.

محرمی که در بازگشت به ترکیب دینامو زاگرب انگیزه مضاعفی داشت، در دقیقه ۳ دروازه اسکوپیه مقدونیه را تهدید کرد که ضربه او تبدیل به گل نشد و پس از آن هم دو ارسال او راه به جایی نبرد.

پس از اینکه اسکوپیه به گل اول این بازی رسید، دینامو زاگرب حملات بیشتری به وجود آورد که بالاخره توانست در دقیقه ۴۴ روی نفوذ و سانتر تماشایی صادق محرمی از جناح راست زمین و ضربه سر آرین آدمی یک گل زیبا بزند و کار را به تساوی بکشد.

 صادق محرمی

 

دینامو زاگرب در حالی که صادق محرمی را پس از دریافت یک اخطار در نیمه اول و تعویض در دقیقه ۷۷ در اختیار نداشت، در دقیقه ۸۶ توسط پتکوویچ به گل دوم رسید و در آستانه برتری قرار گرفت.

در شرایطی که یاران محرمی لحظاتی تا کسب پیروزی در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان فاصله داشتند، اسکوپیه مقدونیه در دقیقه ۸۹ گل تساوی را زد تا این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ در زاگرب خاتمه پیدا کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qa7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدیدترین خبر در مورد وضعیت لژیونر پرسپولیسی