تاریخ انتشار: 1401/04/29 20:36
کد خبر: 19058

لیونل مسی از اروپا خارج می‌شود؟

خورخه ماس رییس باشگاه فوتبال اینترمیامی تایید کرد که او و دیوید بکام مالک دیگر باشگاه، قصد دارند تا لیونل مسی را جذب تیم‌شان نمایند و بر انجام این‌کار بسیار خوش‌بین هستند.
لیونل مسی از اروپا خارج می‌شود؟

لیونل مسی در حال سپری کردن دومین فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن است، جایی که او یک فصل را تا حدودی ضعیف سپری کرد.

مسی به تازگی ۳۵ ساله شده ولی ماس همچنان معتقد است که بهترین بازیکن روی زمین است و امیدوار است بتواند روزی او را متقاعد کند که به این تیم ملحق شود.

وقتی از ماس در مورد آوردن مسی به باشگاه پرسیده شد، وی گفت: «خب ببینید، دیوید بکام و من هر دو آرزو داریم بهترین بازیکنان جهان را به میامی بیاوریم، نه تنها به خاطر پروژه‌ای که در حال ایجاد آن هستیم. ما می‌خواهیم نقطه مرجع فوتبال در ایالات متحده باشیم، اما وقتی در مورد بهترین بازیکنان جهان صحبت می‌کنید، لئو به وضوح بهترین بازیکن روی کره زمین است. امیدوارم شرایط برای حضور او در آنجا فراهم شود و روزی با پیراهن اینتر میامی ایالات متحده بازی کند؛ ما آرزوی آن را داریم. هیچ چیز تضمین شده‌ای نداریم، توافقی وجود ندارد، اما من مردی بسیار خوشبین هستم و امیدوارم در آینده لئو مسی بتواند بخشی از پروژه ما باشد.»

او اضافه کرد: «کاتالان‌های زیادی در اینجا حضور دارند؛ ژاوی آسنسی، ویکتور الیور که به تازگی از بارسلونا به اینجا آمده تا موضوعاتی را برای آینده مطرح کنند. ما می‌خواهیم یک استادیوم جدید بسازیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5jee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاپیتان تیم ملی همچنان دور از تمرین