تاریخ انتشار: 1401/05/08 23:26
کد خبر: 18633

خبر خوش ژاوی به هواداران بارسا؛ حق مسی است که دوباره در بارسا بازی کند

ژاوی سرمربی کاتالان‌ها موافقت خود را برای پیوستن لیونل مسی به بارسلونا اعلام کرده است.
خبر خوش ژاوی به هواداران بارسا؛ حق مسی است که دوباره در بارسا بازی کند

ژاوی سرمربی بارسلونا به هواداران این تیم خبر خوشی داده است. او گفته دوران مسی در بارسلونا تمام نشده و او موافق بازگشت ستاره آرژانتینی است.

لیونل مسی تابستان سال گذشته و در حالی که همه منتظر تمدید قراردادش با بارسلونا بودند از این باشگاه جدا شد و با قرارداد ۲ ساله به پاری سن‌ژرمن پیوست.

زمزمه‌های بازگشت مسی که در حال حاضر آخرین سال قراردادش را با پی‌اس‌جی سپری می‌کند، به بارسلونا شنیده می‌شود و اخیراً خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسا اعلام کرده که باشگاه مدیون لئو است و برای بازگشت این فوق ستاره آرژانتینی به نیوکمپ تلاش خواهد کرد.

 

 

حالا ژاوی ارناندس رفیق و همبازی سابق مسی و سرمربی فعلی بارسلونا در یک نشست خبری علاقه خود برای همکاری با لئو را به صورت رسمی اعلام و این موضوع را تایید کرد. او در نشست خبری در آمریکا گفت: «دوست دارم دوران حضور مسی در بارسلونا به پایان نرسیده باشد. فکر می‌کنم او شایسته یک حضور دوباره در بارسا است. آرزو می‌کنم این اتفاق رخ دهد. اگر سوال این است که آیا دوست دارم او برگردد؟ پاسخ قطعاً بله است. این ایده‌ای است که باشگاه به آن فکر می‌کند اما در این فصل عملی نخواهد بود.»

این در حالی‌ است که مسی نیز هنگام جدایی از بارسا گفت که کارش در این تیم به پایان نرسیده و روزی دوباره به باشگاه برخواهد گشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdppz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار: سعی کردم به بارسلونا بازگردم اما نشد