تاریخ انتشار: 1401/05/11 10:35
کد خبر: 18530

اعتراف ستاره جوان منچسترسیتی به قدرت لیورپول

خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که در جریان شکست تیمش مقابل لیورپول در کامیونیتی شیلد تک‌گل سیتی را به ثمر رساند از لیورپول ستایش کرد.
اعتراف ستاره جوان منچسترسیتی به قدرت لیورپول

خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که در جریان شکست تیمش مقابل لیورپول در کامیونیتی شیلد تک‌گل سیتی را به ثمر رساند از لیورپول ستایش کرد.

خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی، که اخیرا به این تیم پیوسته است روز شنبه در دیدار کامیونیتی‌شیلد اولین بازی رسمی خود را با پیراهن سیتی انجام داد و اولین شکست را تجربه کرد. او که به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفت تک‌گل آبی‌‌های منچستر را در شکست 3-1 مقابل لیورپول به ثمر رساند.

درحالی‌که لیورپول با گل ترنت الکساندر آرنولد در نیمه اول از سیتی پیش افتاده بود، آلوارز در اواسط نیمه دوم گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود. اما پس از گل مهاجم آرژانتینی، لیورپول عملکرد بهتری داشت و با گل‌های صلاح و داروین نونیز موفق شد 3-1 پیروز شود.

آلوارز امروز در یک مصاحبه به ستایش از لیورپول پرداخت. مهاجم آرژانتینی گفت:لیورپول در چند سال گذشته نشان داده که چه تیم خوبی است. یک تیم فوق‌العاده با بازیکنان بزرگ. درست مثل منچسترسیتی. بازی با لیورپول در شروع فصل برای ما محک خوبی بود.

جذب ارلینگ هالند در فصل تابستان باعث شد خرید مهاجم 22ساله آرژانتینی کمتر مورد توجه رسانه‌ها واقع شود. اما در بازی روز شنبه مقابل لیورپول، آلوارز به مراتب تاثیرگذارتر از هالند بود. لیورپول و سیتی تا ماه اکتبر دیگر با هم روبه‌رو نخواهند شد. دیدار دو تیم که در آن تاریخ در اتحاد برگزار خواهد شد می‌تواند یک بازی تعیین‌‌کننده برای مشخص شدن قهرمان لیگ برتر باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bypxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داروین نونیس رسماً به لیورپول پیوست/ گران‌ترین خرید تاریخ قرمزهای مرسی‌ساید

ورزش فوتبال فرصتی برای وحدت اقوام
مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد مطرح کرد: