تاریخ انتشار: 1401/05/15 07:22
کد خبر: 18333

ستایش راموس از سرمربی جدیدپاری سن ژرمن

مدافع باتجربه پاری سن ژرمن به ستایش از سرمربی جدید این تیم پرداخت و تاکید کرد که با آمدن این مربی عملکرد تیم در کارهای دفاعی بهتر شده است.
ستایش راموس از سرمربی جدیدپاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن همچنان‌که پیش‌بینی می‌شد در فصل نقل و انتقالات تابستانی پوچتینو را از کار برکنار کرد و کریستف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

راموس به ستایش از گالتیه پرداخت. این مدافع اسپانیایی براین باور است که سبک بازی تیم در کارهای دفاعی با آمدن این مربی بهتر شده است و نویدهای روزهای خوب را می‌دهد.

راموش گفت: به نظرم ما فصل خوبی را تجربه خواهیم کرد. در فصل آمادگی تابستانی بسیار خوبی بودیم و تیم به خوبی آماده یک فصل سخت و پر چالش شده است. خودم از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و امیدوار هستم که برخلاف فصل قبل عملکرد خوبی در ترکیب تیم داشته باشم.

این مدافع سرشناس اسپانیایی فصل قبل بیشتر بازی‌های پاری سن ژرمن را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و انتقادهای زیادی از او شد اما ظاهرا در فصل جاری شرایط برای او تغییر کرده است چرا که خود را به ترکیب اصلی رسانده و در دیدار سوپر جام هم گلزنی کرد.

او ادامه داد: رفته رفته و بازی به بازی آماده‌تر می‌شوم. اکنون در وضعیت خوبی هستم. من از سبک بازی و تفکرات سرمربی جدید راضی هستم. او از سیستم سه دفاعه استفاده می‌کند و این باعث می‌شود تا عملکرد ما در کارهای دفاعی بسیار بهتر شود.

راموس در پایان گفت: به نظرم گالتیه توانایی‌های فنی بسیار بالایی دارد. او از نظر فنی و تاکتیکی بسیار خوب است و با یک تیم دیگر قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورده است. به نظرم گالتیه مربی حکیمی است که باید از او استفاده کرد و تفکراتش را اجرا کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdw6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار: باید قهرمان جام جهانی شویم