تاریخ انتشار: 1401/05/16 10:10
کد خبر: 18277

جورجینیو: بالاخره پنالتی را درست زدم!

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، از این که توانسته است اولین گل تیمش در فصل جدید را به ثمر برساند ابراز خوشحالی کرد.
جورجینیو: بالاخره پنالتی را درست زدم!

 چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

تک گل آبی‌های لندن در این بازی را جورجینیو در وقت‌های تلف شده نیمه اول وارد دروازه حریف کرد تا تیمش فصل 23-2022 را با پیروزی آغاز کرده باشد.

به نظر می‌رسد که جورجینیو هنوز خاطره تلخ عدم صعود تیم ملی ایتالیا یه رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را فراموش نکرده است و پس از پایان بازی برابر اورتون به این موضوع اشاره کرد.

او پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« از نظر من، 70 تا 75 درصد پنالتی موضوعی ذهنی است و بنابراین من خیلی زیاد به آن فکر می‌کنم. برای زدن پنالتی تمرین کرده بودم و خوشبختانه بالاخره موفق شدم تصمیم درستی برای زدن پنالتی بگیرم! البته که من بارها به این موضوع فکر کردم. هر بازیکنی در طول هفته نگران است و به این فکر می‌کند که دروازه‌بان حریف چه واکنشی خواهد داشت و خوشحالم که این بار تصمیم درست برای من بود.»

این بازیکن در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر دو پنالتی حساس و سرنوشت‌ساز در تقابل ایتالیا برابر سوییس را از دست داد و همین باعث شد که این تیم راهی مرحله پلی‌آف شود و در این مرحله نیز در کمال ناباوری با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی برای دومین دوره متوالی از حضور در جام جهانی محروم شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aywkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر انگلیس؛ برتری چلسی در نخستین ایستگاه برابر اورتون‌