تاریخ انتشار: 1401/05/31 20:15
کد خبر: 17498

انصراف آخرین مشتری؛ ستاره بارسا ماندنی شد؟

چلسی دیگر در کورس برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا حضور ندارد و اخبار انتقال این بازیکن به استمفوردبریج منتفی است.
انصراف آخرین مشتری؛ ستاره بارسا ماندنی شد؟

از همان ابتدای فصل تابستان بود که اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی فرانکی دی یونگ از بارسلونا و انتقال این بازیکن به لیگ برتر منتشر شد. دستمزد هنگفت این هافبک جوان باعث شده بود مدیران باشگاه امیدوار به جدایی او باشند، اما نشریه موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد دی یونگ در نوکمپ ماندگار خواهد شد. بعد از اینکه منچستریونایتد موفق به جذب کاسمیرو از رئال مادرید شد، دیگر فقط راه حل انتقال به چلسی پیش روی این بازیکن باقی مانده بود.

اما توماس توخل دیروز و پس از شکست سنگین 3-0 تیمش مقابل لیدزیونایتد مدعی شد در حال حاضر تیمش در خط حمله مشکل دارد و تمرکز مدیران باشگاه روی جذب بازیکنانی در این پست خواهد بود، تا خط هافبک و دفاعی. بدین‌ترتیب چلسی نیز از صف مشتریان این بازیکن کنار کشیده و دیگر هیچ تیمی خواهان جذب این ستاره 25 ساله نیست.

فرانکی دی یونگ دیشب در سن سباستین و در جریان پیروزی 4-1 بارسلونا مقابل رئال سوسیداد در نقش شماره6 که معمولا در اختیار سرخیو بوسکتس است، در ترکیب قرار گرفت. البته دی یونگ در این مسابقه نمایش خیلی خوبی نداشته و مستقیماً در گل تساوی حریف در دقایق ابتدایی بازی مقصر بود. اما ژاوی هرناندز همچنان علاقه زیادی به دی یونگ داشته و بی تردید این ستاره هلندی نقشی محوری در ترکیب این تیم در ادامه فصل نیز خواهد داشت. بدین‌ترتیب گرچه منچستریونایتد و چلسی هر دو به‌شدت در طول تابستان تلاش زیادی برای جذب دی یونگ انجام دادند، اما او همیشه روی ماندن در اسپانیا و ترکیب بارسلونا مصمم بود و حالا به نظر می‌رسد دی یونگ بالاخره به خواسته‌اش رسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qgad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولتیماتوم بارسا به ستاره هلندی؛ یکی از این دو راه