تاریخ انتشار: 1401/06/01 22:36
کد خبر: 17436

ستاره مغضوب اولدترافورد در یک قدمی والنسیا

سایت گل مدعی است ادینسون کاوانی، مهاجم سابق منچستریونایتد، به والنسیا نزدیک شده است و قرارداد او با باشگاه اسپانیایی به زودی امضا می‌شود.
ستاره مغضوب اولدترافورد در یک قدمی والنسیا

 ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای، امسال تابستان از منچستریونایتد جدا شد و از جدایی‌اش به عنوان اتفاقی تلخ یاد کرد. او که در حال حاضر بازیکن آزاد است از چند روز پیش در اسپانیا به سر می‌برد و شایعات زیادی درباره پیوستن او به یکی از تیمهای حاضر در لالیگا منتشر شده است.

سایت گل مدعی شد کاوانی به والنسیا نزدیک شده و به زودی به صورت رسمی به این باشگاه می‌پیوندد.  در این گزارش ادعا شده که مهاجم اروگوئه‌ای با والنسیا قراردادی دو ساله بسته و دستمزد او 2 میلیون یورو در سال خواهد بود.

کاوانی در تابستان جاری با درخواستهای زیادی مواجه بود و باشگاه‌هایی مثل بوکاجونیورز و ویارئال برای به خدمت گرفتنش تلاش کردند. بهترین پیشنهاد برای کاوانی اما از فرانسه و از باشگاه نیس رسید. اگر ادعای گل درست باشد مبلغ پیشنهاد نیس برای ستاره اروگوئه‌ای دو برابر رقم پیشنهادی والنسیا بوده. به نظر می‌رسد کاوانی حاضر است دستمزد کمتر را بپذیرد ولی در اسپانیا بازی کند.

ادینسون کاوانی

کاوانی در دوران فوتبالی‌اش سابقه بازی در سه کشور اروپایی ایتالیا، فرانسه و انگلیس را دارد و حالا می‌خواهد بازی در اسپانیا و لالیگا را تجربه کند. او که در دوران حضور در یونایتد با انتقادهای زیادی درباره عدم آمادگی جسمانی و تعهد نداشتن نسبت به باشگاه مواجه بود مصمم است در والنسیا نشان بدهد که همچنان مهاجمی آماده و در کلاس جهانی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5zz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوانی: نمی‌دانم این فصل کجا بازی خواهم کرد