تاریخ انتشار: 1401/06/05 13:16
کد خبر: 17262

یونایتد به جذب اوبامیانگ نزدیک‌تر شد

باشگاه منچستر یونایتد حاضر است که برای جذب اویامیانگ رقم مورد نظر بارسلونا را پرداخت کند و به این ترتیب این باشگاه به جذب مهاجم آبی اناری‌ها نزدیک شده است.

یونایتد به جذب اوبامیانگ نزدیک‌تر شد

به نقل از دیلی میل، پیر اوبامیانگ در آستانه جدایی از آبی اناری‌ها قرار گرفته است.

مشکلات مالی از یک طرف و نیمکت نشینی اوبامیانگ با آمدن لواندوفسکی از طرف دیگر باعث شده است تا این مهاجم گابنی به جدایی از نوکمپ نزدیک شود.

چلسی مشتری اصلی اوبامیانگ بود اما باشگاه لندنی برای جذب این بازیکن ۱۵ میلیون پوند ارائه داد که با مخالف بارسلونا همراه شد.

طبق اعلام دیلی میل منچستر یونایتد به جذب اوبامیانگ بسیار نزدیک شده است و در حال آماده کردن پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی برای جذب کاپیتان سابق آرسنال است.

طبق اعلام دیلی میل باشگاه بارسلونا با این پیشنهاد منچستر یونایتد موافقت خواهد کرد و به این ترتیب این انتقال در آستانه نهایی شده است تا اوبامیانگ بار دیگر راهی لیگ برتر انگلیس شود با این تفاوت که او این بار پیراهن شیاطین سرخ را برتن خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که خریدهای تابستانی منچستر یونایتد بعد از شروع کابوس وار در لیگ جزیره ادامه داشته باشد. این باشگاه به دنبال جذب آنتونی از آژاکس و آسنسیو از رئال مادرید است تا با تیمی متفاوت ادامه لیگ جزیره را به میدان رود.

پیروزی اخیر یونایتد برابر لیورپول باعث شد تا اریک  تن هاخ سرمربی هلندی تیم نفسی بکشد و کمی از فشار انتقادات خارج شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n96mx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار زیر ذره بین مورینیو