تاریخ انتشار: 1401/06/06 09:39
کد خبر: 17225

وحشت اروپا از هالند؛ آمار ستاره سیتی باورنکردنی است!

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، عملکردی خیره‌کننده را از زمان حضور در این تیم به ثبت رسانده است.
وحشت اروپا از هالند؛  آمار ستاره سیتی باورنکردنی است!

منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و در حالی که با دو گل از این تیم عقب افتاده بود موفق شد با درخشش هالند و هت‌تریک این بازیکن با نتیجه 2-4 پیروز میدان شود.

رقابت بسیاری برای جذب این ستاره نروژی در پایان فصل گذشته جریان داشت اما در نهایت، این پپ گواردیولا بود که موفق شد او را برای پیوستن به جمع سیتیزن‌ها متقاعد کند و حالا مشخص شده است که تلاش این مربی اسپانیایی برای جذب هالند کاملا درست بود.

این بازیکن در فاصله چهار هفته پس از حضورش در لیگی جدید موفق شده است با شش گل در چهار بازی در صدر جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار بگیرد.

 

آمار هالند در طول چند فصل اخیر در فوتبال اروپا و از زمان درخشش در ترکیب سالزبورگ باورنکردنی است. او اولین بازی‌اش برای این تیم را در تاریخ 24 فوریه 2019 انجام داد و پس از هت تریک در بازی روز گذشته برابر کریستال پالاس، موفق شد آمار یک گل در هر بازی را برای خودش به ثبت برساند.

این یعنی این ستاره سیتی، پس از پیوستن به سالزبورگ، در 121 بازی به میدان رفته و 121 بار نیز موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.

آمار او در زمینه گلزنی باورنکردنی است، همین موضوع هواداران سیتی را امیدوار کرده است که شاید حضور این بازیکن در ترکیب این تیم باعث شود که انتظار طولانی مدت آنها برای فتح اولین لیگ قهرمانان در این فصل به پایان برسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ejy7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حساب ویژه گواردیولا روی اریک هالند: همه توپ‌ها باید به او برسد

ارلینگ هالند: حیف که هت‌تریک نکردم
جلوی لیورپول خوب نبودم؛