تاریخ انتشار: 1401/06/12 22:13
کد خبر: 16873

سری A| فتح دربی دلامادونینا توسط میلان با درخشش لیائو

تیم فوتبال میلان با درخشش مهاجمش رافائل لیائو موفق شد رقیب همشهری خود اینتر را در دربی دلامادونینا شکست دهد.
سری A| فتح دربی دلامادونینا توسط میلان با درخشش لیائو

در مهمترین بازی هفته پنجم سری A ایتالیا؛ تیم‌های فوتبال میلان و اینتر، دو رقیب همشهری و قدیمی از ساعت 20:30 در ورزشگاه خاطره‌انگیز سن‌سیرو مقابل هم صف‌آرایی کردند تا برگزار کننده اولین «دربی دلامادونینا»ی فصل با قضاوت دانیله کیفی 37 ساله باشند. این بازی دیدنی و پرهیجان در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود میلان خاتمه یافت.

گل‌های بازی را رافائل لیائو (دقایق 28 و 60) و ژیرو (دقیقه 54) برای میلان و مارسلو بروزوویچ (دقیقه 27) و ادین ژکو (دقیقه 67) برای اینتر به ثمر رساندند.

شروع هیجان‌انگیز یک دربی تمام عیار

دربی میلان همان‌طور که انتظار می‌رفت پرشور و هیجان‌انگیز شروع شد و دو تیم از همان ابتدای کار در تدارک حملات مختلف برای باز کردن دروازه حریف بودند. گرایش تیم‌ها به دیکته کردن مالکیت خود بر توپ و میدان نشان از برنامه منسجم مربیان برای شروعی مقتدرانه داشت.

دو کارت زرد در 10 دقیقه ابتدایی

حساسیت‌های مختص دربی‌ها در همه جای دنیا کمابیش شناخته شده است و در میلان نیز دو بازیکن از دو تیم در همان 10 دقیقه ابتدایی کارت زرد گرفتند تا مشخص شود که قرار است یک دربی لبریز از هیجان رقم بخورد. دنزل دومفریس و تئو هرناندس هر دو در دقیقه 10 از داور کارت زرد گرفتند.

شوک به میلان و ثبت اولین گل فصل بروزوویچ

در حالی که تنور بازی لحظه به لحظه گرم‌تر می‌شد، مارسلو بروزوویچ در دقیقه 21 روی پاس خواکین کورئا موفق شد از کمند خط دفاعی میلان گریخته و گل اول بازی را خلاف جهت حرکت ماینیان به ثمر برساند و روسونری را در شوک فرو ببرد.

 

 

 

لیائو ورزشگاه را منفجر کرد

گل برتری اینتر 7 دقیقه بیشتر دوام نیاورد، چرا که رافائل لیائو بهترین استفاده را از پاس ساندرو تونالی کرد و در دقیقه 28 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا زلاتان مصدوم و هواداران میلان از خوشحالی روی پای خود بند نباشند.

 

 

 

درگیری مختصر بازیکنان دو تیم

در دقیقه 31 بازی و بعد از خطایی که ژیرو روی اشکرینیا مرتکب شد، بازیکنان دو تیم فضا را متشنج کرده و درگیری مختصری داشتند که با دخالت داور قضیه جمع جور شد. ژیرو در این صحنه از کیفی کارت زرد گرفت.

پایان نیمه نخست با نتیجه مساوی

تا پایان نیمه نخست بازی اگرچه گل دیگری رد و بدل نشد اما میلانی‌ها دست بالاتر را داشتند و چند بار روی دروازه نراتزوری خطرساز شدند. دو تیم شهر میلان در نهایت نیمه نخست را با نتیجه یک - یک به پایان رساندند و راهی رختکن شدند.

ژیرو باز هم اینتر را نقره‌داغ کرد

در حالی که با شروع نیمه دوم اینتر پرفشارتر بازی می‌کرد و صاحب یک ضربه ایستگاهی مناسب هم شد - که توسط چالهان‌اوغلو به هدر رفت - اما این میلانی‌ها بودند که در دقیقه 54 از غفلت بازیکنان حریف استفاده کردند و با نفوذ از جناج راست اینتر روی پاس رو به عقب لیائو و ضربه تمام کننده ژیرو به گل برتری دست یافتند. ژیرو نشان داده که راه گلزنی به اینتر را خوب بلد است.

 

 

 

گل سوم میلان؛ ستاره‌ای به نام لیائو

در دقیقه 60 و تنها 6 دقیقه پس از گل دوم میلان، فاجعه خط دفاع و دروازه‌بان اینتر تکمیل شد و لیائو روی پاس گیرو با به هم ریختن مدافعان سردرگم اینتر گل دوم خود و گل سوم میلان را به ثمر رساند.

 

 

 

ژکو، اینتر را امیدوار کرد

ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی اینتر که در دقیقه 64 جانشین کورئا شد، تنها 3 دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه موفق شد روی پاس دارمیان گلزنی کند و اختلاف دو تیم را به حداقل برساند. اینتر با این گل امیدوار شد و تیم برتر میدان در دقایق بعدی بود تا شاید بتواند هر طور که شده بازی را به تساوی بکشاند.

تلاش‌های بی‌ثمر اینتر

اینتر تا پایان بازی تلاش زیادی برای رسیدن به گل مساوی کرد اما درخشش ماینیان مانع از این کار شد تا در نهایت نراتزوری این بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ej8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاتل اینتر؛ فاصله‌ای تا انتقال به نراتزوری نداشتم