تاریخ انتشار: 1401/06/17 23:16
کد خبر: 16602

حمله مدیر دورتموند به ارلینگ هالند/ اتهام بزرگ به ستاره سیتی

سباستین کِل مدیر دورتموند صحبتهایی جنجالی علیه ارلینگ هالند انجام داده است.
حمله مدیر دورتموند به ارلینگ هالند/ اتهام بزرگ به ستاره سیتی

مصاحبه اخیر سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند با روزنامه آلمانی بیلد درباره ارلینگ هالند مطمئنا جنجالی شده و پاسخ منچسترسیتی و این ستاره نروژی را به دنبال خواهد داشت.

هالند امسال تابستان در انتقالی بدون تنش و بعد از توافق دو باشگاه از دورتموند به منچسترسیتی پیوست ولی صحبتهای کِل در این مصاحبه نشان می‌دهد بر خلاف انتظار، دورتموندی‌ها از این انتقال دل خوشی ندارند. تا جایی که مدیر ورزشی باشگاه مدعی است در اواخر فصل گذشته حضور ستاره نروژی در رختکن دورتموند تنش‌زا بوده است. او حتی از صفت «آلوده‌کننده» برای توصیف تاثیر هالند در تیمش استفاده کرد.

او در این مصاحبه گفت: «با اینکه ما همیشه ارلینگ را دوست داشتیم و او در تیم ما موفق بود اما وقتی مساله انتقالش به سیتی مطرح شد ارلینگ در رختکن واقعا برای ما تنش‌زا شده بود. شایعاتی که مطرح بود فضای باشگاه را آلوده کرده بود. البته ارلینگ تقصیر زیادی نداشت چون همه نگاه‌ها به او دوخته شده بود. در نهایت انتقال انجام شد و برای هر دو طرف مفید بود. هم منبع تنش در رختکن ما از بین رفت و هم منچسترسیتی به خواسته‌اش رسید. هر چند ماه ترجیح می‌دادیم ارلینگ زودتر تکلیف را مشخص کند تا ما وقت کافی داشته باشیم تا به دنبال گزینه‌های جایگزین بگردیم.»

صحبت‌های سباستین کِل در حالی مطرح می‌شود که دورتموند چهارشنبه هفته آینده در هفته دوم چمپیونزلیگ با منچستر سفر می‌کند تا به مصاف سیتی برود.

مدیر ورزشی دورتموند در ادامه این مصاحبه درباره انتقال ۶۰ میلیون یورویی هالند به منچسترسیتی گفت: «انتقال ارلینگ برای تیم ما به فرصت تبدیل شد. در نبود ما این فرصت را پیدا کردیم که به بازیکنان دیگر اعتماد کنیم. اینکه اولین ده گل ما در این فصل توسط ده بازیکن مختلف زده شده نشان می‌دهد حق با من است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q5jn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین هالند در دورتموند مشخص شد