تاریخ انتشار: 1401/06/21 10:19
کد خبر: 16476

اسطوره در مسیر اسطوره/ بارسلونا مثل رئال‌مادرید می‌شود؟

ژاوی و زیدان در رکورد ۱۷ بازی بدون شکست لالیگا در خارج از خانه با هم برابر هستند، و ممکن است ژاوی از مرد فرانسوی پیشی بگیرد.
اسطوره در مسیر اسطوره/ بارسلونا مثل رئال‌مادرید می‌شود؟

عملکرد خارج از خانه بارسلونا در لالیگا از زمانی که ژاوی هرناندس سرمربی شد بسیار عالی بوده است. با پیروزی بزرگ شنبه در کادیز، آنها اکنون ۱۷ بازی متوالی خارج از خانه را بدون شکست در لیگ پشت سر گذاشته‌اند که ۱۲ تا را برده و ۵ بازی را مساوی کردند. این رقم برابر با شروعی است که زین‌الدین زیدان به عنوان مربی رئال مادرید در سال ۲۰۱۶ داشت. سرمربی فرانسوی در اواسط فصل، در ژانویه، هدایت این تیم را بر عهده گرفت. از آن زمان به بعد، او در هیچ یک از ۱۷ بازی اول خارج از خانه خود در رقابت‌های داخلی شکست نخورد.

در مجموع، تیم زیدان از آن بازی‌ها ۱۳ برد و ۴ تساوی به دست آورد که رکوردی بسیار مشابه با رکورد ژاوی با بارسلونا است. مادرید در هجدهمین بازی خارج از خانه اولین دوره زیدان مقابل سویا با نتیجه ۲-۱ در آخرین دقیقه بازی شکست خورد.

ژاوی در صورت پیروزی در بازی بعدی در مایورکا می‌تواند رکورد زیدان را بشکند. این بازی بعد از تعطیلات بین‌المللی برگزار می‌شود. بارسا روی کاغذ می‌تواند برنده باشد. حداقل آمار اینگونه می‌گویند زیرا بارسا در ۶ بازی اخیری که در سون مویکس در لالیگا انجام داد پیروز شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3997vx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: کروس، کاسمیرو و مودریچ را مثلث برمودا صدا می‌زنم/ از خریدهای بارسلونا سورپرایز نشدم