تاریخ انتشار: 1401/06/21 16:56
کد خبر: 16464

به‌خاطر نرفتن به بارسلونا افسرده نشده‌ام

اینیگو مارتینز شایعات تحت فشار قراردادن باشگاه بیلبائو برای جدایی و ناراحتی شدید به خاطر میسر نشدن انتقالش به بارسلونا را تکذیب کرد.
به‌خاطر نرفتن به بارسلونا افسرده نشده‌ام

 اینیگو مارتینز مدافع 31 ساله و باتجربه اتلتیک بیلبائو در ابتدای فصل تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت و حتی مذاکراتی نیز بین طرفین صورت گرفت، اما در نهایت توافقی حاصل نشد. ماه گذشته نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد که مدیران بارسلونا پیشنهادی به ارزش 15 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون دیگر پاداش برای خرید اینیگو مارتینز ارائه دادند، اما این رقم توسط باشگاه بیلبائو رد شد. برخی منابع حتی ادعا کرده اند که بارسلونا در انتقالات زمستانی 2023 نیز برای خرید مارتینز تلاش خواهد کرد.

مارتینز پس از پیروزی 4-1 روز گذشته بیلبائو برابر الچه و در مصاحبه با خبرنگاران گفت:« در مورد من شایعات زیادی منتشر شده اند که هیچکدام‌ صحت ندارند. متاسفانه مردم هم بر اساس همین شایعات در مورد من قضاوت می کنند. بله، از بارسا پیشنهاد داشتم ولی در نهایت ماندنی شدم. اینطور نیست که به خاطر نرفتن به بارسا افسرده شده باشم.

 من در بیلبائو خوشحالم و تا پایان فصل هم قرارداد دارم. تا زمانی که برای این باشگاه بازی می کنم، همه توانم را در زمین خواهم گذاشت. من هیچ اصراری به جدایی نداشتم و هرگز باشگاه را تحت فشار نگذاشتم. این شایعات را باور نکنید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p56kr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره در مسیر اسطوره/ بارسلونا مثل رئال‌مادرید می‌شود؟