تاریخ انتشار: 1401/06/22 20:57
کد خبر: 16407

ماروتا: نگران نباشید، اینزاگی کارش را بلد است

جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل در لیگ قهرمانان اروپا در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت تصمیم به استفاده از بازیکنان تنها به عهده سرمربی است.
ماروتا: نگران نباشید، اینزاگی کارش را بلد است

با اعلام رسمی فهرست بازیکنان اینتر برای دیدار امشب مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا، نیمکت‌نشینی لائوتارو مارتینز در این بازی سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث شد سرمربی اینتر، اینزاگی، با انتقاد هواداران مواجه شود.

اینزاگی تصمیم گرفته در دومین بازی تیمش در لیگ قهرمانان در خط حمله با کورئا و ژکو بازی کند و مهاجم آرژانتینی خود، لائوتارو مارتینز، را دست‌کم در ابتدای مسابقه روی نیمکت بنشاند.

جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، در آستانه بازی امشب در یک مصاحبه شرکت کرد و در پاسخ به سوالهایی درباره نیمکت‌نشینی مارتینز سعی کرد از سرمربی‌اش حمایت کند.

ماروتا درباره نیمکت‌نشینی مهاجم آرژانتینی اینتر گفت:" فراموش نکنید که ما روز یکشنبه با اودینزه بازی داریم. بازی با اودینزه به اندازه بازی امشب برای ما مهم است. شکی نیست که بازیکنها با هم تفاوت دارند ولی کسی که باید تصمیم بگیرد چه کسی وارد زمین شود و چه کسی روی نمیکت بنشیند سرمربی تیم است. تصمیم‌های اینزاگی با توجه به تقویم فشرده مسابقات درست است. استفاده از سیاست استفاده چرخشی از بازیکنان به نظر من هم تصمیم درستی است".

مدیر اینتر همچنین درباره تصمیم اینزاگی به استفاده از اونانا درون دروازه به جای هاندانوویچ گفت:" ما دو دروازه‌بان درجه‌یک داریم. از تغییر بازیکن‌ها نگران نباشید. این اتفاق مثبتی است. هر دوی آنها وقتی دروان دروازه هستند ما خیال‌مان راحت است. باشگاه‌های بزرگ باید به این جور شرایط عادت کنند. من اصلا نگران نیستم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxydm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینزاگی: کار اینتر هنوز تمام نشده است