تاریخ انتشار: 1401/06/24 17:27
کد خبر: 16328

مشخص شدن مبلغ مورد نظر منچستریونایتد برای خرید زمستانی

منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار پرکار بود.
مشخص شدن مبلغ مورد نظر منچستریونایتد برای خرید زمستانی

شیاطین سرخ حدود 250 میلیون یورو برای جذب آنتونی، کاسمیرو، لیساندرو مارتینز، تایرل مالاسیا هزینه کردند و دوبراوکا را به صورت قرضی و اریکسن را به عنوان بازیکن آزاد خریدند. بسیاری از این خریدها به درخواست شخص اریک تن هاگ انجام شدند. شیاطین سرخ با وجود هزینه های بالایشان در تابستان همچنان سیر نشده اند وقصد تقویت ترکیبشان را در نقل و انتقالات زمستانی دارند.

سان گزارش داده است که مدیران منچستریونایتد به تن هاگ قول داده اند که مبلغ 70 میلیون پوند را برای خرید زمستانی کنار بگذارند. یکی از اولویت های یونایتد خرید در خط هافبک است. انها در تابستان گذشته تلاشهایی برای خرید فرنکی دی یونگ داشتند اما موفق نشدند که انتقال را به سرانجام برسانند.

البته این منبع خبر داده است که اگر در نهایت رونالدو تا زمستان از یونایتد برود، این احتمال وجود دارد که مبلغی که در اختیار تن هاگ برای خرید زمستانی قرار می گیرد، به صد میلیون پوند هم برسد. در حقیقت رونالدو هفته ای 450 هزار پوند دستمزد می گیرد که جدایی وی دست مدیران یونایتد را برای خرید باز خواهد کرد. رونالدو در تابستان نتوانست مقصدی برای خود پیدا کند اما در صورت ادامه نیمکت نشینی شاید در زمستان از اولدترافورد برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3997oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرناندز با منچستریونایتد تمدید کرد