تاریخ انتشار: 1401/06/26 19:12
کد خبر: 16243

گواردیولا: بابت این پیروزی خیلی زحمت کشیدیم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیمش در شرایط خوبی از تعطیلات بازی های برگردند.
گواردیولا: بابت این پیروزی خیلی زحمت کشیدیم

سیتیزن ها این هفته نمایش درخشانی برابر ولورهمپتون ارائه داده و موفق شدند با سه گل از سد این تیم عبور کند تا موقتا بالاتر از آرسنال در صدر جدول قرار گیرد. این آخرین بازی سیتی قبل از تعطیلی موقت بابت برگزاری مسابقات ملی بود و پپ گواردیولا بعد از این دیدار مدعی شد می داند این اردو برای دعوت شدن به جام جهانی، چقدر برای بازیکنان تیمش اهمیت دارد.

پپ گواردیولا گفت: "امیدوارم بازیکنان سیتی بعد از بازی های ملی در شرایط خوبی به اردوی تیم برگردند. من درک می کنم که این اردو برای بازیکنان قبل از لیست نهایی جام جهانی چقدر مهم است و البته امیدوارم آنها برای دربی آماده باشند. بازی با گل زودهنگام و سپس کارت قرمز بازیکن حریف، برای سیتی خیلی خوب شروع شد.

آمدن به اینجا و بازی در خانه ولوز آنهم خیلی زود پس از لیگ قهرمانان هرگز آسان نیست. این یک برد بزرگ برای ما است و ما خیلی برای کسب این سه امتیاز زحمت کشیدیم. باید از بازیکنان ولوز که زندگی ما را بسیار سخت کرده و تا آخر مبارز کردند نیز تمجید کنم. کسب پیروزی قبل از تعطیلات بازی های ملی برای ما بسیار مهم بود.

گلزنی و درخشش جک گریلیش؟ او در بازی امروز نمایش واقعا خوبی داشت. گریلیش قدرتمند در میدان حاضر شده بود و گل خوبی به ثمر رساند. جک بازیکنی است که توپ را از دست نمی دهد، حالا او به اردوی تیم ملی انگلیس خواهد رفت و امیدوارم به آمادگی کامل به جمع ما برگردد.

عملکرد مانوئل آکانجی؟ بیش از حد فوق العاده. آکانجی خیلی تهاجمی عمل کرده و در عین حال سرعت کنترل اوضاع را نیز در دست داشت. این نشان می دهد از همان روز اول ما در مورد این بازیکن فکر می‌کردیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5llp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربیگری این استقلال ترسناک است