تاریخ انتشار: 1401/06/27 20:30
کد خبر: 16204

چرا لواندوفسکی 15 سال پیش راهی لالیگا نشد؟

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، در گذشته می توانست راهی تیم اسپورتینگ خیخون شود.
چرا لواندوفسکی 15 سال پیش راهی لالیگا نشد؟

روبرت لواندوفسکی در فصل تابستان امسال با 45 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و برای اولین بار در دوران حرفه ای اش لباس یک باشگاه اسپانیایی را به تن کرد. در سال های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال انتقال او به رئال مادرید منتشر شده بود، اما در نهایت بارسلونا مقصد لواندوفسکی لقب گرفت. اما با این حال این ستاره گلزن می توانست خیلی زودتر و حدود 15 سال پیش در اوایل دوران حرفه ای خود در لالیگا فوتبال بازی کند، اما این اتفاق رخ نداد.

در سال 2008 بود که سزاری کوچارسکی، مدیر برنامه سابق لواندوفسکی، این مهاجم جوان را به اسپورتینگ خیخون پیشنهاد داد. اما خیخون تمایلی به جذب لواندوفسکی پیشنهاد قاطعی نداد و این مهاجم گلزن که در آن زمان 19 سال داشت و در دسته سوم لهستان بازی می کرد، در نهایت راهی تیم لخ پوزنان شد. حتی جنوا از ایتالیا نیز یک سال بعد شانس خرید روبرت لواندوفسکی را رد کرد تا در نهایت این بازیکن در بوندسلیگا و ترکیب دورتموند شکوفا شود.

krhugfbi

چهار بار گلزنی برابر رئال مادرید باعث شد مدیران بایرن مونیخ برای خرید او اقدام کنند و لواندوفسکی در لباس این تیم و برای هشت سال نمایش فوق العاده ای داشته و افتخارات فراوانی کسب کرد. در نهایت و در سن 34 سالگی، روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال راهی بارسلونا شد و شروع درخشان او در نوکمپ نشان داده چرا ژاوی اینقدر به جذبش اصرار داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3997g7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی: همه خریدهای بارسا ثبت شدند، جز یک نفر