تاریخ انتشار: 1401/06/31 15:07
کد خبر: 16066

واکنش تند بارسلونا؛ شکایت می‌کنیم/ پای لیونل مسی در میان است

باشگاه بارسلونا بیانیه ای صادر کرده و به افشای خواسته های لیونل مسی قبل از جدایی، واکنش نشان داد.
واکنش تند بارسلونا؛ شکایت می‌کنیم/ پای لیونل مسی در میان است

روز چهارشنبه جزئیات مطالبات لیونل مسی مهاجم فعلی پاری سن ژرمن و سابق کاتالان ها برای ماندن در بارسلونا در تابستان سال 2020 منتشر شده و خواسته های این ستاره بزرگ، باعث تعجب بسیاری از هواداران فوتبال شد. باشگاه بارسلونا بابت این افشاگری به شدت شاکی شده و با انتشار بیانیه ای واکنش نشان داد. بارسلونا خشم خود را ابراز کرده و هشدار داد که این مسئله را از نظر قانونی پیگیری خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: "در رابطه با اطلاعاتی که امروز در ال موندو تحت عنوان "بارسا لیکس، فایل های مخفی باشگاه، قسمت اول" منتشر شد، باشگاه بارسلونا خشم خود را از افشای عمدی اطلاعاتی که بخشی از یک روند قانونی است، ابراز می کند.

باشگاه متاسف است که در حالی که این اطلاعات هنوز به اشتراک گذاشته نشده، رسانه ها بابت دسترسی به حجم عظیمی از اسناد و ایمیل هایی که بخشی از تحقیقات بارساگیت است، به خودشان افتخار می کنند. در هر صورت، این موارد، اسنادی را علنی کرده که هیچ ارتباطی با پرونده در حال بررسی ندارد و استفاده از آنها به اعتبار و محرمانه بودن اطلاعات باشگاه لطمه می زند. به همین دلیل و با هدف حفظ حقوق باشگاه بارسلونا، بخش حقوقی باشگاه در حال بررسی اقدامات قانونی است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rae9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی مانع بازگشت مسی به بارسلونا!
بی‌توجهی لئو به حرف‌های لاپورتا