تاریخ انتشار: 1401/06/31 23:26
کد خبر: 16053

رویایم بازگشت به بارسلوناست؛ هرگز به رئال نمی روم

نیکو گونزالس، هافبک ۲۰ ساله بارسا، در فصل جاری به شکل قرضی برای والنسیا بازی خواهد کرد ولی رویای بازگشت دارد. او احتمال پیوستن به رئال در آینده را نیز رد کرد.
رویایم بازگشت به بارسلوناست؛ هرگز به رئال نمی روم

نیکو گونزالس در فصل گذشته به تیم او بارسا اضافه شد و 21 بازی نیز انجام داد اما او اغلب نیمکت‌نشین بود و ژاوی هم به او گفته بود که فصل جاری شانس زیادی برای حضور در ترکیب ثابت ندارد. هافبک 20 ساله در نهایت تصمیم گرفت قرضی راهی والنسیا شود و در همه بازی های این فصل تیمش نیز در میدان بوده و یک گل هم زده است. او فصل گذشته دو گل برای بارسلونا زد.

نیکو که پدرش دو دهه قبل بازیکن دپورتیوو لاکرونیا و تیم ملی اسپانیا بود، از سال 2013 وارد آکادمی لاماسیا شد و می گوید هرگز به رئال نخواهد رفت. نیکو در این رابطه به کادنا سر گفت:« رفتن به رئال؟ هرگز. من از کودکی در بارسا بودم و حالا در والنسیا خوشحالم. در بارسلونا هم بسیار خوشحال بودم. فکر نمی کنم روزی به رئال مادرید بروم.»

نیکو در مورد بازگشت به بارسلونا گفت:« خودم از ژاوی خواستم تا اجازه انتقال قرضی‌ام به والنسیا را بدهد و او هم این تصمیم را درک کرد. ژاوی به من تبریک گفت و برایم آرزوی موفقیت کرد. معتقدم به بارسا بر می‌گردم و این رویای من است که روزی بازیکن ثابت تیم باشم. شرایط بارسا باعث شد تا تصمیم به جدایی موقت بگیرم. اگر مطمئن بودم هر هفته بازی خواهم کرد، در بارسا می ماندم. فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aydqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین پنالتی‌زن پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد/ نه مسی، نه نیمار و امباپه!