تاریخ انتشار: 1401/07/04 10:29
کد خبر: 15959

گزینه جدید بایرن مونیخ برای جایگزینی لواندوفسکی

سران بایرن مونیخ برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی در تلاش برای جذب مهاجم گرانقیمت یوونتوس هستند.

گزینه جدید بایرن مونیخ برای جایگزینی لواندوفسکی

به نقل از کوریره دلو اسپورت، روبرت لواندوفسکی بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

لواندوفسکی رکوردهای زیادی را در بایرن به نام خود به ثبت رساند. او یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه بایرن و رقابت های بوندسلیگا بود که در نهایت تصمیم گرفت از بایرن جدا و راهی بارسلونا شود.

بایرن مونیخ برای تقویت خود در خط حمله با ماتیس تل و سادیو مانه قرارداد امضا کرد اما جای خالی لواندوفسکی به شدت در تیم احساس می شود.

طبق اعلام روزنامه کوریره دلو اسپورت این بار سران بایرن برای جایگزینی لواندوفسکی قصد خرید دژان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس را دارند.

این روزنامه ایتالیایی مدعی شد که سران بایرن پیش از این هم قبل از حضور این بازیکن در یوونتوس با او تماس های داشتند اما او در نهایت تصمیم گرفت که با ۸۰ میلیون یورو راهی یوونتوس شود.

ولاهوویچ عملکرد خوبی در یوونتوس نداشته است و نتوانسته که درخشش خود در فیورنتینا را با پیراهن یووه تکرار کند و همین باعث شده است تا احتمال جدایی او از تیم زیاد باشد.

هری کین و ولاهوویچ دو مهاجم سرشناسی هستند که بایرنی ها برای جایگزینی لواندوفسکی در نظر گرفته اند و باید دید که آیا موفق به جذب یکی از این بازیکنان خواهند شد یا نه.

بایرن مونیخ هر چند فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با دو پیروزی بزرگ برابر اینتر و بارسلونا آغاز کرده است اما در رقابت های بوندسلیگا عملکرد خوبی نداشته است و در رده  پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keqjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوری طولانی مدت مدافع ملی‌پوش قرمزها