تاریخ انتشار: 1401/07/10 18:17
نراتزوری در بحران
کد خبر: 15769

اینتر از دست بارسلونا جان سالم به در می‌برد؟

شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و در چنین وضعیتی این تیم دو بازی حساس، به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش رو دارد.
اینتر از دست بارسلونا جان سالم به در می‌برد؟

اینتر سه شنبه شب در سن سیرو میزبان بارسلونا از هفته سوم لیگ قهرمانان است در حالی که اصلا در شرایط خوبی نیست. اینتر شب گذشته برابر رم متحمل شکست خانگی 1-2 شد تا فاصله اش با ناپولی صدرنشین به هشت امتیاز افزایش پیدا کند. واکنش سیمونه اینزاگی مربی اینتر، در نشست خبری پس از بازی نیز در نوع خود جالب بود و باعث عصبانیت مدیران باشگاه شده است.

اینتر از دست بارسلونا جان سالم به در می‌برد؟

اینزاگی در دفاع از خود گفت که حضورش روی نیمکت هر تیمی، باعث درآمدزایی، کاهش بدهی ها و نیز بیشتر شدن عناوین باشگاه می شود. گاتزتا دلو اسپورت امروز نوشت که علی رغم نتایج بد اینتر و واکنش عجیب اینزاگی، فعلا مدیران باشگاه قصد تغییرات در کادر فنی را ندارند و همه چیز به پس از جام جهانی موکول خواهد شد. اینزاگی شاید بیشتر اعتبار خود را در بین مدیران باشگاه از دست داده باشد ولی بازی های پرتعداد و فشرده در یک ماه پیش رو باعث شده که فعلا جایگاه او روی نیمکت با خطر مواجه نباشد.

اینتر از دست بارسلونا جان سالم به در می‌برد؟

 او تا قبل از جام جهانی فرصت بهبود اوضاع را دارد و به خصوص سه بازی پیش رو اهمیت بالایی خواهند داشت. اینتر در یک هفته باید دو بار برابر بارسا قرار بگیرد و برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید از این دو بازی سربلند خارج شود. اینتر در سری آ نیز یک بازی حساس برابر ساسولو خواهد داشت. کسب هفت امتیاز از این دو بازی می تواند مطلوب باشد اما اینتر در بازی سه شنبه شب روملو لوکاکو را در اختیار ندارد و احتمالا لائوتارو مارتینز نیز به این بازی نخواهد رسید.

اینتر از دست بارسلونا جان سالم به در می‌برد؟

 او برابر رم از ناحیه ران پا مصدوم شد و احتمالا برابر بارسا غایب خواهد بود. مارسلو بروزوویچ نیز در این بازی حضور نخواهد داشت و به اینها باید افت محسوس میلان اشکرینیار را نیز اضافه کرد. مدافعی که قرار بود راهی پی اس جی شود ولی با منتفی شدن این انتقال، او به شدت از لحاظ روحی افت کرده و این در شکل بازی های او نیز مشهود است. همچنین در هفته های اخیر موج اعتراضات هواداران به عملکرد سمیر هندانوویچ نیز شدت گرفته و بعید نیست که در بازی برابر بارسا آندره اونانا دروازه بان ثابت اینتر باشد. شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و باید اینزاگی چطور تیمش را برای بازی های حساس این هفته مهیا خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqepq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ژاوی: باید سال را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم/ به تعهد، حرفه‌گری و ازخودگذشتگی بیشتری نیاز داریم