تاریخ انتشار: 1401/07/19 19:07
کد خبر: 15403

دیدار فردا شب برای بارسلونا مانند فینال است

دری، هافبک اسپانیایی بارسلونا، تاکید کرد دیدار فردا شب برابر اینتر برای آنها مانند یک فینال است.
دیدار فردا شب برای بارسلونا مانند فینال است

عدم کسب پیروزی در بازی این هفته در ورزشگاه نوکمپ برابر اینتر برای بارسلونا، شانس این تیم برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را بسیار کم خواهد کرد. در نشست خبری پیش از این دیدار حساس، پدری مدعی شد بازیکنان بارسلونا آرامش خود را حفظ کرده اند و ژاوی به آنها روش مورد نظرش برای غلبه بر اینتر را توضیح داده است.

پدری گفت: "این دیدار برای ما مانند یک فینال است و امیدوارم برای حفظ شانس راهیابی به دور بعدی، در این بازی پیروز شویم. درست است که مصدومان زیادی به خصوص در خط دفاعی داریم، اما بارسلونا ترکیبی کامل با خریدهای خوب در اختیار دارد. ما آرامش خود را حفظ می کنیم، زیرا می دانیم از کیفیت لازم برای گذر این شرایط برخوردار هستیم.

من احساس می‌کنم در بالاترین سطح قرار داشته و البته در زمین هنگام نزدیک بودن به مهاجم خیلی بهتر بازی می کنم. اما اینجا هستم تا هر چیزی که سرمربی به من می‌گوید؛ انجام داده و تفکرات او را پیاده کنم.

ژاوی از ما می خواهد که توپ را به سرعت از یک سمت به جناح دیگر حرکت دهیم تا دفاع حریف نظم خود را از دست بدهد. این چیزی است که ما باید روی آن کار و فضای لازم را پیدا کنیم و فردا به دنبال رسیدن به این هدف خواهیم بود. ما دوست داشتیم در این گروه اول شویم، اما شرایط تا به حال اینگونه پیش رفته است.

ما می خواهیم اوضاع را تغییر دهیم و فکر می‌کنم این اتفاق رخ خواهد داد. ما باید این سه امتیاز را کسب کنیم و به دور بعد برویم. هواداران از ما حمایت می کنند، شکی ندارم آنها کنار تیم خواهند بود و ما با هم به سمت جلو حرکت می کنیم. ما مهاجمی داریم که از قبل می دانیم چه ویژگی هایی برای گلزنی دارد و ما نیز سعی خواهیم کرد به روبرت لواندوفسکی کمک کنیم."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488q9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی: تمدید با دمبله؟ خبر خاصی نیست