تاریخ انتشار: 1401/07/20 12:28
کد خبر: 15381

گزینه هواداران یوونتوس برای جانشینی رئیس باشگاه

عملکرد و نتایج ناامید کننده تیم فوتبال یوونتوس در این فصل کاسه صبر هواداران را به قدری لبریز کرده که آنها به جز اخراج سرمربی خواهان برکناری رئیس باشگاه نیز هستند.
گزینه هواداران یوونتوس برای جانشینی رئیس باشگاه

به نظر می‌رسید که هواداران باشگاه یوونتوس برای جنبش برکناری ماسیمیلیانو آلگری از سمت سرمربیگری این تیم یک متحد جدید پیدا کرده‌اند.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا؛ پس از باخت شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه مکابی حیفا که صعود این تیم از مرحله گروهی قهرمانان اروپا را به چیزی فراتر از یک معجزه وابسته کرد، هواداران بانوی در فضای مجازی بر شدت حملات خود علیه ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی تیم افزودند. تنها اتفاق مثبتی که آنها امیدوار بودند به سبب این شکست رخ دهد، برکناری آلگری بود که رئیس باشگاه آندره‌آ آنیلی روی آن خط بطلان کشید.

آنیلی تأکید کرد که با وجود شرمندگی ناشی از شکست او قصد ندارد آلگری را برکنار کند. اظهارات آنیلی برخشم هواداران تیم افزود و حتی لاپو الکان یکی از اعضای خانواده آنیلی به عنوان مالک باشگاه یوونتوس هم به آن واکنش نشان داد. لاپو که برادر «جان» رئیس هلدینگ اکسور - شرکت مادر و مالک باشگاه یوونتوس - است، پس از باخت شب گذشته بانوی پیر توئیتی معنا‌دار منتشر کرد که کل محتوای آن سه نقطه بود و به این ترتیب اعتراض خود را نسبت به عملکرد و نتایج این تیم نشان داد.

این نخستین باری نیست که لاپو الکان نسبت به عملکرد ضعیف تحت مدیریت پسر عموی خود واکنش نشان داده و نارضایتی خود را نسبت به آن نشان می‌دهد. به همین دلیل هم بسیاری از هواداران بیانکونری در فضای مجازی از خانواده آنیلی درخواست کرده‌اند که با برکناری آندره‌آ، الکان را جانشین او کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdkbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برناردسکی در پایان فصل از یوونتوس جدا می‌شود