تاریخ انتشار: 1401/07/20 16:13
کد خبر: 15374

احتمال حضور رودیگر در ال‌کلاسیکو با ماسک مخصوص

آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید در دقیقه 95 بازی هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار روی ارسال تونی کروس گلزنی کرد که این برخورد باعث شد تا صورت وی شدیدا خونین شود.
احتمال حضور رودیگر در ال‌کلاسیکو با ماسک مخصوص

رودیگر پس از این برخورد با صورتی خونین زمین را ترک کرد و در نهایت پیشانی وی به بیش از 20 بخیه نیاز داشت. رودیگر در بازگشت به ورشو مورد معاینه پزشکان قرار گرفت که در معاینه اولیه مشخص شد که همچنان حضورش در ال کلاسیکوی 24 مهر منتفی نیست هر چند که این بازیکن باید تست های بیشتری بدهد تا شرایط دقیق مصدومیتش مشخص شود.

در حقیقت منطقی ترین حالت این است که این بازیکن با ماسک بازی کند تا خطری برای تشدید مصدومیتش و آسیب به جمجمه اش وجود نداشته باشد که البته برای طراحی ماسک مورد نظر باید همه معیارهای امنیتی با دقت مد نظر قرار بگیرد تا خطری برای این بازیکن ایجاد نشود. رودیگر در پایان بازی تصویری از خودش منتشر کرد که در توضیح جالبی برای آن نوشت:" چیزی که تو را نکشد، قدرتمندترت می کند." که با این ضرب المثل معروف نشان داد که برای ادامه فصل روحیه بالایی دارد. رودیگر در این فصل دو گل برای رئال مادرید زده تا نشان بدهد که علاوه بر کارهای دفاعی روی امور هجومی نیز تمرکز بالایی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qdbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ستاره رئال مادرید دربی مادرید را از دست دادند