تاریخ انتشار: 1401/07/21 00:40
کد خبر: 15353

جان اسنو: کسی که حتی مسی با او عکس می‌گیرد!

لیونل مسی از غیبت در دیدار دیشب پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان استفاده کرد تا به همراه همسرش با یکی از شخصیت‌های تلویزیونی محبوب خانواده مسی دیدار کرده و عکس یادگاری بگیرد.
جان اسنو: کسی که حتی مسی با او عکس می‌گیرد!

لیونل مسی که دیشب به دلیل مصدومیت در دیدار پاری سن ژرمن و بنفیکا در لیگ قهرمانان غایب بود با کیت هرینگتون، هنرپیشه مشهور نقش جان اسنو در سریال بازی و تاج و تخت، دیدار کرد و با او که بازیگر یکی از شخصیت‌های محبوب او و همسرش است عکس یادگاری گرفت.

مسی که به دلیل مصدومیت نمی‌توانست با پیراهن پی‌اس‌جی در میدان حضور داشته باشد به همراه همسرش آنتونلا به ورزشگاه پارک دو پرنس رفت تا دیدار پاریسی‌ها را از روی سکو تماشا کند.

چند دقیقه‌ای از شروع مسابقه گذشته بود که دوربین‌های تلویزیونی مسی را روی سکوها شکار کردند و چند بار تصاویر او و همسرش را به نمایش گذاشتند. در همین حال، دوربین‌های پخش زنده چهره مشهور دیگری را هم در ورزشگاه پارک دو پرنس به نمایش گذاشتند: کیت هرینگتن؛ هنرپیشه آمریکایی که هواداران زیادی دارد و همه جا به عنوان جان اسنو، شخصیت محبوب سریال بازی تاج و تخت شناخته می‌شود.

مسی و آنتونلا وقتی در ورزشگاه با این بازیگر محبوب‌شان روبرو شدند فرصت را برای گرفتن عکس یادگاری از دست ندادند.

مسی هفته گذشته در سومین بازی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا مصدوم شد و به همین علت در بازی دیشب در فهرست کریستوف گالتیه حضور نداشت. با اینکه هواداران ابرستاره آرژانتینی و دوست‌داران فوتبال آرژانتین در آستانه جام جهانی به شدت نگران سلامت مسی هستند ولی پی‌اس‌جی اعلام کرد مصدومیت او جزئی است و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

پاری سن ژرمن امیدوار است مسی روز شنبه بتواند در دیدار این تیم مقابل مارسی در لیگ یک فرانسه حضور داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayxzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار و امباپه: معضل حل نشدنی پاری سن ژرمن