تاریخ انتشار: 1401/07/21 01:28
کد خبر: 15350

گارسیا: هنوز زنده‌ایم و باید امیدوار بمانیم

اریک گارسیا از اینکه بارسا در نهایت برابر اینتر بازنده نشد خوشحال است و اعتقاد دارد باید همچنان به صعود امیدوار بمانند.
گارسیا: هنوز زنده‌ایم و باید امیدوار بمانیم

بارسلونا امشب باید در نوکمپ برابر اینتر پیروز می شد تا امیدهایش برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را زنده نگه دارد. 92 هزار نفر در ورزشگاه بودند اما بارسا در نهایت با تساوی 3-3 متوقف شد. بارسا تا دقیقه 92 از اینتر عقب بود اما روبرت لواندوفسکی موفق شد کار را مساوی کند. او در این بازی دبل کرد ولی بارسا در نهایت پیروز نشد. اگر اینتر یکی از دو بازی بعدی خود را ببرد بارسا به لیگ اروپا خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، اریک گارسیا، مدافع ملی پوش بارسا، در پایان بازی گفت:«اشتباهاتی داشتیم که در این سطح از لیگ قهرمانان نباید مرتکب شد. دو بار عقب افتادیم ولی کار را مساوی کردیم. هنوز حذف نشده ایم و زنده ایم ولی کارمان بسیار سخت شد. معتقدم باید دو بازی بعدی را برنده شویم و امیدوار باشیم اینتر در دو بازی آینده‌اش پیروز نشود.»

گارسیا ادامه داد:«در نیمه اول روند بازی به سود ما بود و همانطوری که می خواستیم بازی کردیم ولی نیمه دوم نتوانستیم خوب کار کنیم. امشب فرصتی بی نظیر برای جبران شکست دور رفت داشتیم که استفاده نکردیم. معتقدم باید به جنبه مثبت قضیه نگاه کرد و اینکه در نهایت بازنده نشدیم، اتفاق خوبی بود. باید به سرعت از لحاظ ذهنی ریکاوری کنیم چون در برنابئو بازی سختی برابر رئال خواهیم داشت. می خواهیم صدر لالیگا را حفظ کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qdmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی ترکیبی از گواردیولا و لوئیز انریکه است