تاریخ انتشار: 1401/07/23 17:50
خبرسازی گرینوود این بار با زیر پا گذاشتن شرایط وثیقه
کد خبر: 15250

دستگیری ستاره منچستر به دست پلیس انگلیس

میسون گرینوود ستاره جوان منچستر یونایتد یک بار دیگر با خبر جنجالی دیگر، حاشیه ساز شد.
دستگیری ستاره منچستر به دست پلیس انگلیس

میسون گرینوود، ستاره منچستریونایتد به دلیل زیر پا گذاشتن شرایط وثیقه ای که پس از دستگیری برای اتهامات او از جمله تجاوز، حمله و تهدید به قتل یک دانش آموز 18 ساله وضع شده بود، دستگیر شد.

مهاجم منچستریونایتد در ماه ژانویه پس از انتشار تصاویر و ویدئوهای آنلاین دستگیر شد و از آن زمان تاکنون برای یونایتد بازی نکرده است. او صبح امروز شنبه، پس از ادعای زیر پا گذاشتن شرایط وثیقه خود و تماس با قربانی ادعایی، بار دیگر بازداشت شده است.

دستگیری ستاره منچستر به دست پلیس انگلیس

منابع ارشد منچستر تایید کردند که باشگاه از آخرین تحولات مطلع شده است. اما تا زمانی که پلیس به تحقیقات خود ادامه می دهد، یونایتد هیچ اظهار نظری در این مورد نخواهد کرد.

به گزارش سان، گرینوود پس از اینکه صبح امروز به خانه 15000 پوندی اش در باودن، منچستر، رفت، دستگیر شد.

قرار وثیقه این ستاره فوتبال در یک جلسه خصوصی در دادگاه منچستر و سالفورد در ماه ژوئن تمدید شد. او بعداً به اتهام تهدید به قتل مورد بازجویی قرار گرفت و سه شب را در سلول های یک ایستگاه پلیس منچستر بزرگ گذراند.

گرین وود در 2 فوریه با وثیقه مشروط آزاد شد که از آن زمان تاکنون 2 بار تمدید شده است و از آن زمان تا کنون منتظر سرنوشت خود است. با این حال، پلیس مشخص نکرد که چه زمانی پس از جلسه غیرعلنی دادگاه در ماه ژوئن، این قرار وثیقه تمام می شود.

آخرین حضور این مهاجم در ترکیب منچستریونایتد در 22 ژانویه بود. این باشگاه قبلاً مجبور شده بود بیانیه ای منتشر کند که در آن اعلام کند "هیچ نوع خشونتی را نمی پذیرد."

پس از آغاز تحقیقات پلیس، یونایتد در تصمیمی، گرینوود را به حالت تعلیق درآورد، اما همچنان حقوق هفتگی 75000 پوندی او را پرداخت می‌کند.

دستگیری ستاره منچستر به دست پلیس انگلیس

تصویری از حضور پلیس مقابل خانه گرینوود در ماه فوریه.

سخنگوی پلیس منچستر بزرگ در بیانیه ای به سان گفت: پلیس منچستر از ادعایی در مورد یک مرد 21 ساله که شرایط وثیقه خود را زیر پا گذاشته است و روز شنبه 15 اکتبر 2022 دستگیر شده است، خبر می دهد. تحقیقات در حال حاضر ادامه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qdw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده دست رد چلسی به رونالدو