تاریخ انتشار: 1401/08/03 17:11
کد خبر: 14814

ژاوی: فردا وقت انتقام‌‌گیری از بایرن مونیخ برای ما و لواندوفسکی است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است بازی برگشت با بایرن مونیخ فرصت خوبی برای آنها جهت جبران شکست بازی رفت است.
 ژاوی: فردا وقت انتقام‌‌گیری از بایرن مونیخ برای ما و لواندوفسکی است

ژاوی هرناندس که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری که در آن محکوم به برد مقابل میهمانش یعنی بایرن مونیخ است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: این بازی مهمی برای ما به شمار می‌رود، حالا هر نتیجه‌ای که می‌خواهد در بازی اینتر - ویکتورپلژن رقم بخورد. ما باید در بازی فردا به پیروزی برسیم، سطح کیفی خود را نشان دهیم و از فرصت‌های خود بهره لازم را ببریم. همه اینها به ما بستگی دارد، اما باید فردا نشان دهیم که در سطح چنین باشگاه‌هایی هستیم.

وی افزود: ما باید ذهنیت خودمان را حفظ کنیم و به روش همیشگی‌مان واکنش نشان دهیم. نباید تمرکز ذهنی‌مان را از دست بدهیم. پس از شکست در ال‌کلاسیکو ما واکنش خوبی از خود نشان دادیم و با ارائه بازی‌های خوب مقابل تیم‌های ویارئال و اتلتیک بیلبائو به پیروزی رسیدیم. باید همین روند را در پیش بگیریم و نشان دهیم که می‌توانیم با تیم‌هایی همچون بارسلونا رقابت کنیم. ما امید کمی برای صعود از مرحله گروهی داریم که این شرایط خیلی دشواری است، اما در فوتبال گاهی اوقات تیم شایسته به پیروزی نمی‌رسد.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره اظهارنظر اخیر ژوزه مورینیو که بارسلونا را به کوسه‌های شکست خورده لیگ قهرمانان تشبیه کرده بود، اظهار داشت: حرفی در این خصوص نمی‌زنم، اما اگر ما مجبور به بازی در لیگ اروپا شویم (رقابت‌هایی که رُم هم در آن حضور دارد)، برای قهرمانی در آن رقابت‌ها تلاش خواهیم کرد.

ژاوی در پایان در تمجید از مهاجم لهستانی‌اش که در بازی رفت در گلزنی به تیم سابق خود ناکام بود، خاطرنشان کرد: لواندفسکی یک برنده، بازیکنی فوق‌العاده باکیفیت و یک گلزن قهار است. فردا بازی انتقام‌گیری از بایرن مونیخ برای ما و روبرت است و سعی می‌کنیم فردا به گل برسیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n99dx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 3 غایب بزرگ بایرن برای بازی با بارسا