تاریخ انتشار: 1401/08/04 20:21
کد خبر: 14760

ستاره مغضوب یوونتوس مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، امیدوار است دوباره برای تیم روزاریو سنترال بازی کند.
ستاره مغضوب یوونتوس مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد

آنخل دی‌ماریا در تابستان امسال و بعد از هفت سال درخشان و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن، این باشگاه را ترک کرده و راهی یوونتوس شد. علیرغم آغازی درخشان و گلزنی در همان دقایق ابتدایی حضور در ترکیب این تیم، آنخل دی‌ماریا در هفته های اخیر شرایط دشواری را تجربه کرده است. ابتدا یک مصدومیت طولانی گریبان او را گرفته و بعد هم محرومیت و دوباره آسیب دیدگی نصیب این ستاره 34 ساله شد.

غیبت آنخل دی‌ماریا در ترکیب یوونتوس در هفته های اخیر باعث شده هواداران این تیم تصور کنند او به قصد خودش را به مصدومیت زده تا برای جام جهانی 2022 در قطر آماده باشد. به همین علت این بازیکن در روزهای اخیر به شدت مورد حملات آنها قرار گرفته و شرایط خوبی را در تورین تجربه نمی کند. حالا آنخل دی‌ماریا در مصاحبه ای مدعی شد گرچه همه بازیکنان آرژانتینی آرزو دارند در اروپا به میدان بروند، اما او علاقه دارد به خانه برگشته و برای روزاریو سنترال بازی کند.

آنخل دی‌ماریا گفت: "رویای بزرگ من بازگشت به روزاریو سنترال است و این برای مدت طولانی همیشه در فکر من بوده است. اگرچه رسیدن به این هدف آسان نیست و گرچه بازیکنان آرژانتینی رویای بازی در اروپا را در سر دارند، اما من آرزوی بازگشت به روزاریو سنترال را دارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l55x7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه هواداران یوونتوس برای جانشینی رئیس باشگاه